Spriter opp med litt discus farger 10

Vedlagt ligger Pigeon Checkerboard. Enjoy!:
Plussmedlem
Det var noen fine diskus
Synes at et par av dem svømmer opp-ned. Har hørt om Ryggsvømmermaller, men...?
De ligger nok flate i en isoporboks eller noe lignende. Det kan du også se på øynene som henger ned.
Plussmedlem
Shutinc
De ligger nok flate i en isoporboks eller noe lignende. Det kan du også se på øynene som henger ned.

Hehe...ja, så det. Var ment som en spøk
Loomis
Hehe...ja, så det. Var ment som en spøk ;)

Det skjønte til og med jeg
Helt riktig - de ligger flatt i fraktkassen etter å ha blitt pakket ut av posene:

Ser ut som kvalitet det der

Hvem er det som leverer?
Geir Kristiansen
Ser ut som kvalitet det der :-) Hvem er det som leverer?

Hei navnbror. Jeg importerer løpende fra Singapore å Malaysia. Heng på:

De oppdrettsdiscusene jeg har hatt er fra Malaysia og kvaliteten står ikke noe tilbake for Stendkerdiscus heller tvertimot.
Ser fram til turen jeg skal ha ned til diskusgeir om 3-4 uker. har ikke kjøpt noen nye diskuser på utrolig lang tid, så jeg håper diskusgeir har noe som frister meg. og det tror jeg han har.
Ken Myrseth
Ser fram til turen jeg skal ha ned til diskusgeir om 3-4 uker. har ikke kjøpt noen nye diskuser på utrolig lang tid, så jeg håper diskusgeir har noe som frister meg. og det tror jeg han har:).

Bingo: Står nok ett par hundre stk å loggrer i alle regnbuens farger her da Ken. Både i VF og oppdrettsvarianter. Velkommen!
Ooooh! Jeg kunne ha tenkt meg å bli med. Jeg kan ikke kjøpe noe, men jeg har veldig lyst til å titte!
Dyrehagen
Ooooh! Jeg kunne ha tenkt meg å bli med. Jeg kan ikke kjøpe noe, men jeg har veldig lyst til å titte!

Bare å ta en tur det. Heng på med Ken - eller send meg en epost
DiscusGeir
[QUOTE=Ken Myrseth]Ser fram til turen jeg skal ha ned til diskusgeir om 3-4 uker. har ikke kjøpt noen nye diskuser på utrolig lang tid, så jeg håper diskusgeir har noe som frister meg. og det tror jeg han har:).

Bingo: Står nok ett par hundre stk å loggrer i alle regnbuens farger her da Ken. Både i VF og oppdrettsvarianter. Velkommen!

Gleder meg allerede.
Tilfeldig bekjentskap
© Per Gunnar Stenersæter
Reklame for plussmedlemskap