- Hjem
- Forum
- Vanlige butikker
- Bra butikker i bergen ?
Bra butikker i bergen ?
Postet 26.02.08 kl 18:06
Den på Galleriet i øverste etasje har ofte inne litt malawi og tanganyaka. Der jobber også en fra AF så det er god info å få også. De har et malawi kar i den på bystasjonen. Ikke så mange arter, men et par.
Så er det jo Midtun Zoo. Der har de masse forskjellige fisk. Tror det var norges største dyrebutikk. Ikke drep meg om jeg tar feil Men de har stort utvalg og greie priser.
Så er det jo Midtun Zoo. Der har de masse forskjellige fisk. Tror det var norges største dyrebutikk. Ikke drep meg om jeg tar feil Men de har stort utvalg og greie priser.
Postet 26.02.08 kl 18:24
Aquazoo er også et tips.
De har ikke så mye Malawi på lager nå, virker det som.
Men de har 100 stk L046
De har ikke så mye Malawi på lager nå, virker det som.
Men de har 100 stk L046
Postet 26.02.08 kl 18:27
Endret: 26.02.08 kl 18:27
Postet 26.02.08 kl 19:05
Endret: 26.02.08 kl 19:06
Postet 26.02.08 kl 22:03
Postet 26.02.08 kl 22:15
Postet 26.02.08 kl 22:57
Galleriet: Øverste etasje, umulig å ikke finne.
Midtun:
Ikke så veldig langt fra nestun. Kanskje 10-15 min å gå.
Ovenfor nestun senter er det en rundkjøring, ta til venstre der, og fortsett noen hundre meter til skilt med midtunheien. Der tar du inn og fortsetter helt opp til en stor parkeringsplass. Da burde det være mulig å finne butikken på høyre hånd.
Aquazoo
Busstopp ved lagunen, spør etter kilden senter. Er ikke helt sikker på hvordan du går derifra, men det blir vel opp bak busstoppet(retning flesland) og deretter å følge veien til høyre inntil det dukker opp et kjøpesenter på venstre hånd. De ligger i 2 etg. like ved rulletrappen.
For dere er det vel best å konsentrere seg om den butikken på galleriet og den på midtun, siden aquazoo ikke har så mye malawi/tanganyikya. På den annen side har de jevnt over god kvalitet på fiskene sine.
Midtun:
Ikke så veldig langt fra nestun. Kanskje 10-15 min å gå.
Ovenfor nestun senter er det en rundkjøring, ta til venstre der, og fortsett noen hundre meter til skilt med midtunheien. Der tar du inn og fortsetter helt opp til en stor parkeringsplass. Da burde det være mulig å finne butikken på høyre hånd.
Aquazoo
Busstopp ved lagunen, spør etter kilden senter. Er ikke helt sikker på hvordan du går derifra, men det blir vel opp bak busstoppet(retning flesland) og deretter å følge veien til høyre inntil det dukker opp et kjøpesenter på venstre hånd. De ligger i 2 etg. like ved rulletrappen.
For dere er det vel best å konsentrere seg om den butikken på galleriet og den på midtun, siden aquazoo ikke har så mye malawi/tanganyikya. På den annen side har de jevnt over god kvalitet på fiskene sine.
Postet 26.02.08 kl 23:02
Endret: 26.02.08 kl 23:07
Postet 27.02.08 kl 17:14