Hypancistrus zebra gies bort! (side 2)

Hei Erlend
Litt off-topic dette, beklager, men jeg har sendt deg en email i en annen anledning og brukte skjemaet i profilen din her på AF til å sende den.
Har du fått emailen? (jeg har ikke hørt noe tilbake så jeg bare lurte på om den kom frem) Det er en uke siden jeg sendte den, det var ang. Malbiten.
*sukk* Drømmefisken.. L-maller og corydoras er to fiskeslag jeg gjerne skulle hatt hver eneste art av. Dessverre er ikke det så enkelt når man ikke har stort med penger og bor utpå landet
Stilig tiltak!

Håper du finner en "verdig mottaker" som kan stelle godt med fiskene.
Kjempesjangse for de som ikke har hatt muligheten til å drive med zebra.
Sender deg nok en søknad
Får se når den tid nærmer seg, og hvor jeg bor og skal flytte og slikt. Bra tiltak er det i alle fall!
Hvor mange har sendt søknad?
Så langt har jeg fått 10 søknader.

E
Fantastisk tanke/ tiltak dette Erlend Jeg er også helt sikker på at du har evnen til å velge ut en verdig kandiat fra søknadene du mottar. Håper bare du slipper å drukne helt i papirarbeid :p
Har sent dig ett mail Erland.

Hoppas det kommer fram

// Mattias "drd"
Erlend=)
Fra de søknadene du har fått så langt, er det noen favoritter??
Når er egentlig søknadsfristen?

Hvordan vil du egentlig at en søknad skal se ut?
30 juni?? det står på siden hans

Edite: det er 30 juni - 2008
Blæh, hater å være blind...
Jeg har motatt mange søknader, og er taknemlig for det, men ønsker fortsatt flere. Fristen nærmer seg.

E
Hyp. zebra har ALLTID stått som nr.1 på min må ha liste! Helt siden jeg ble mallefrelst=D (helt siden jeg så den for første gang)
Hvor mange søknader har du fått nå Erlend?
Det har totalt kommet inn 20 søknader. Håper på flere!

E
HAr du noen favoritter? Har du fått min søknad?? Jeg er mats henrik o. hansen
Åh, denne tråden har jeg ikke sett før. Må innrømme at jeg er litt imponert over tilbudet da dette nesten er en kronjuvelfisk. Skulle gjerne hatt noen slike selv, men føler ikke kompetansenivået sitter der det skal

Må bare si lykke til til "vinneren"
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap