Skumrede?

Kjøpte en hvit kampfisk i går, og nå tror jeg den har lagt skumrede.
Tror jeg har lest at det betyr at de trives. Er det rett?

Skumrede?
[External Image]

Kampfisken, fortsatt i posen.
[External Image]
Hei =)
Ja dette stemmer =) dette er et skumrede og om du kjøper 1-2 hunner nå og putter i sammet kar som du har hannen skal du ikke se bort ifra at du kan få yngler =)
Men da må jeg først kvitte meg med palettyngelen så de ikke blir drept. Lurer på hvilken farge som ville blitt tøft å krysse med hvit. Noen tips?
blått kansje rødt eller blårød
Ja
Det er jo også en meget vanlig farge på kampfiskene. hva med og prøve hvit? kan jo bli en fin blanding det også hvis kampfisken din er rød og blå. Jeg hadde det engang og den ble blanding av Rød og Rosa =)
Din
Din kampfisk er jo Hvit, da hadde jeg kanskje prøvd meg med en helt rød en eller en helt blå en? hehe =) det er jo helt opp til deg. Men kanskje jeg hadde prøvd med en crown tail hunne, hvis din er en vanlig splendens =) crowntail eller halfmoon =)
Det er
Det er jo sant. Men jeg har en kompis som driver med kampfisker og han ahr jo noen halfmoon hunner tror jeg. Jeg kan jo ta og høre med han om det er av interesse? =)
Men jeg bor jo nært Bergen...
Hmm
Kan jo høre med han om han sender?

her er værtfall en av mine kampfisker =) ganske fin CT syns jeg =)
Jeg har også lyst på ct, men har gitt opp med å finne.
..
Min den som er jeg la inn bilder av her er VF med egen håv ifra dammen uttafor huset mitt i Thailand. Så denne er jo spesiell for meg da =)
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap