Davids våte verden (side 16)

Inaktiv bruker
bilder komer
Inaktiv bruker
i dag bjynte jeg å fange.innd gullfiskene som svømer.i 300 liters damen min men jeg.klarte bare å fange inn.2 gullfisker di andre 3.klarte jeg ikke å fange. =

her er noen nye.bilder av en plante som.jeg tok innd fra damen.og ei rot som å.kom fra damen og di 2 gullfikene.som skal få støre.hjemm til hvinteroppholdet inne. =


[External Image]

[External Image]

[External Image]
Inaktiv bruker
noen nye bilder.av dverkulefiskakvariumet=
Inaktiv bruker
noen nye bilder.av dverkulefiskakvariumet=
Inaktiv bruker
noen nye bilder.av dverkulefiskakvariumet=


[External Image]

[External Image]

[External Image]
Inaktiv bruker
2 bilder som ikke.handler om akvarium.eller jeg mente et =
det 1 er av meg.når jeg var.1 melom 4 år det hanlet.om akvariu det er jo.en fremtidig akvarist dat.var snako da fnis =

og det andre er.av et skorpionsmyke.som jeg fikk fra morfar.og mormor =
Inaktiv bruker
2 bilder som ikke.handler om akvarium.eller jeg mente et =
det 1 er av meg.når jeg var.1 melom 4 år det hanlet.om akvariu det er jo.en fremtidig akvarist dat.var snako da fnis =

og det andre er.av et skorpionsmyke.som jeg fikk fra morfar.og mormor =

[External Image]

[External Image]
Inaktiv bruker
jippi i morgentilig er jeg på.ferja til danmark da.skal jeg slape av i badelan. og vi skal å i løveparken.og vi må jo sjope litt å gleder meg fælt.til det jeg skal selskt ta mange bilder.og ha med min bærbaredatamaskinen.for å tjete her innde.på forumet =;-D
Inaktiv bruker
kos deg i løveparken david, det er å anbefale har vært der to ganger, mye flotte dyr
men om du får øye på et akvarium uten fisk, uten vann, men med bark å et par bamser, så bare le:P jeg sa litt aggressivt ifra om at dem måtte bruke karet til fisk, ikke dritt, å da blei jeg hevd ut fra butikken der inne:P
Inaktiv bruker
det skal jeg.huske ikke gjre =
Inaktiv bruker
hehe jammen det er fint jeg anbefaler å hilse på geitene der også, meget morsomme skruller
Inaktiv bruker
det har jeg.god erfaring med =
Inaktiv bruker
legger ved 3 bilder fra løveparken jeg, så får du en forsmak
Inaktiv bruker
er det inngen ting.i et akvariumet på.første bilde aent.en bamser ?

go nå er jeg ferdig.med å ta vannbyter i alle.akvariumene mine medfisk i.å det var.slitsomt her er 3 bilder =

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Inaktiv bruker
nei bare bamser i det karet der ... hehe:P men den løven der var noe av de største hunnløvene jeg noen gang har sett, anbefaler tur innom dem
Inaktiv bruker
Nå er vi i danmark =:-D
vi skal der til lørdag =

dene tingen er.foran hyta vi.skal bo i bilder som.jeg tok netopp. =

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Inaktiv bruker
vi har vert i et kjempegøy badeland i dag. =
hei vegar, hvor har du fått tak i bildet av storesøstra mi, tenker på 2. bilde i innlegg 372.
Inaktiv bruker
hehe, ja kanskje det? mener du strutsen?
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap