Davids våte verden (side 40)

Inaktiv bruker
nå er det mora ijen :p og i løpet av dagen så skal jeg lege innd noen akvariumbilder =
david g
her er det et forings bilde.kan noen si meg va dn fulen har i nebet sit ?? [IMG]http://akvaforum.no/images/forum/17515_090410172225_3.jpg[/IMG]


Dette ser da ut som en kookaburra, en australsk fugl vi ser med jevne mellomrom her Den har en artig 'sang' - den ler. Trodde det var aper eller hyener på gang første gang jeg hørte en

Ser ut som en kylling i nebbet dens?
Inaktiv bruker
ja Mvjnz det er en kylling som den spiser på.ja kylling er selvsakt dø =
Inaktiv bruker
tre nye akvariumbilder som jeg har tat netopp

sån ar min ser dete er mit Anderledes inreding av en 15 litters kjøleskapsskufe og sån ser det ut i dag

[External Image]

her er mit skalarepar

[External Image]

en liten forandring i det karet ti Corydoras habrosuser og mine røde krystalreker bor i

[External Image]
Inaktiv bruker
et bilde som ikke handler om akvarium

her er to lila koseterninger som må repareren lit =

[External Image]
Inaktiv bruker
hvis det er noen som lurer på va som sjede med anusegga mine så kan jeg bare si at ingen av dem klekter =;-C
Inaktiv bruker
jeg skal i kristiansand dyreparki i dag så det blir nok noen bilder fra turen min i dag :p
Inaktiv bruker
noen bilder som jeg har tat i dag

her er det en kengurumama med sin lile albinounge

[External Image]

her er jeg når jeg prøver på å nå en litten topp på et fjel hehehe

[External Image]

her er det en rotesnok

[External Image]
Inaktiv bruker
flere bilder

her er det en kornsnok

[External Image]

her har vi en boa som jeg ikke husker navnet på

[External Image]

her har vi en Lampropeltis getula - Kongesnok

[External Image]
Inaktiv bruker
fere bilder

her har vi en Teppepython

[External Image]

her har vi en søt grøn anokonda

[External Image]

her er det en søt liten Leopard gekko

[External Image]

ps.dete er min personelige tråd så jeg trenger ikke å legge ut akvariumbilder heletiden for det orker jeg ikke :p
Inaktiv bruker
nå har jeg sat i gang et nyt prosjekt som man kan lese mere om her

Inaktiv bruker
jeg komm netopp hjemm fra en tur ut i den vakre naturen vi har i norge.og da har jeg samlet innd ting jeg kan bruke i sortvannsoppseter mit:pjeg var å ute på ei myr å samlet inn ting.så nå gleder jeg meg til inredingen bjyner

alle dise tre bildene er av tingene jeg skal bruke i inredningen av dete sortvannsoppsetet:p

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Inaktiv bruker
et par bilder fra en tur på myra i dag

ser du det området som det ikke er trer på ???

[External Image]

sån så det ut i det området der noen ha hogd trer uloveligt

[External Image]

noen av sumpplantene som var på myra jeg tok med meg noen hjemm til en av hagedamene mine

[External Image]

det er en av di tragiske tinge som man kan fine på dene myra masvemengder søpel

[External Image]

her er orsaken til at jeg la ut dise bildene jeg fant dene vakre rota på myra.dete bilde viser over rota

[External Image]

her er undersiden av rota

[External Image]

her er alle tingene jeg skal bruke i inredningen av sortvannsbitopet mit

[External Image]

sån så det ut når jeg forsøkte å prøve med den rota jeg fant på myra ganske fint

[External Image]
David, du har fått mail
Inaktiv bruker
jeg skal lese den med en gang

ps.skrek og gru i morgen bjyner skolen ijen og jeg som hater den skolen jeg går på noe forferdeligt mye =:-C
david g
jeg skal lese den med en gang ps.skrek og gru i morgen bjyner skolen ijen og jeg som hater den skolen jeg går på noe forferdeligt mye =:-C


Ikke alle som har hatt ferie til i dag.
Vi begynte på skolen i dag, så du kan ikke klage ;-p

Men du kan jo trøste deg med at det bare er ca 40 dager igjen på skolen, så er det sommmerferie.
Inaktiv bruker
jippi er det bare 40 dager til sommerferien =
Fisken Magnus
[QUOTE=david g]jeg skal lese den med en gang ps.skrek og gru i morgen bjyner skolen ijen og jeg som hater den skolen jeg går på noe forferdeligt mye =:-C


Ikke alle som har hatt ferie til i dag.
Vi begynte på skolen i dag, så du kan ikke klage ;-p

Men du kan jo trøste deg med at det bare er ca 40 dager igjen på skolen, så er det sommmerferie.

ja men husk alle de forferdelige tentamene og eksamene som kommer da

men jaja 40 dager bør vel gå greit
Ferdige på ungdomskolen til sommeren dere to også?

Jeg har reknet ut at vi bare har igjen 9 vanlige skoledager. De andre 30 brukes til idrettsdager, hjemmelesing til eksamen, hjemmedager, avspasering osv. Så jeg statser på at jeg holder ut de 9 siste vanlige dagene på ungdomskolen, så er det vidergående neste. Hva har dere søkt på? Selv har jeg søkt Teknikk og Industriell Produksjon (TIP). Satser på å bli CNC opperatør. Hva er tankene deres?
du bomma med ett år. går 1 året nå jeg går på service og samferdsel (for dere eldre som leser så er det gamle salg service/salg linja, eller no sånt).

jeg har søkt IKT neste år, men sjansen for å komme inn er liten. så sykt mange som ønsker det og det er jo samme hvilke linje man går på 1 året, man kommer inn på IKT uansett.

9 dager burde jeg holde ut. glad jeg ikke går på ungdomskolen, for dere har jo fag(norsk,matte etc.) hver dag, mens vi har fag 7 timer i uken


men, eneste jeg tenker på nå er egentlig sommer og sol. grilling og bading. ooh, blir deilig.
Tilfeldig bekjentskap
© Jeff Rapps
Reklame for plussmedlemskap