Davids våte verden (side 9)

interesant, interesant Kul historie

åssen går det med skilpadda di? lenge siden jeg har hørt noe om den
Inaktiv bruker
ingen kommitar om den for den lever ikke lenger =
Okay

åssen går det med sebra ciklideeggene?
Inaktiv bruker
di som ble laggt sistgang di har jeg brukt som for i 160 literen min hvordan det ?
lurte bare... pluss at jeg prøvde og få samtalen vekk fra skilpadden....
sånn som det her: Fint vær det har hvert i dag:P
Inaktiv bruker
prøv jeg å men hvordan går det med tarantellaen din siden den har en rival om sirisene ?
Inaktiv bruker
i dag oppdaget jeg at vannet i 160 literen min hade en aenfarge en i går det var en fin kafefarge i vannet jipi nå er det sikert ikke lenge til mine 2 regnbueciklidene legger egg håper jeg =
david g
prøv jeg å men hvordan går det med tarantellaen din siden den har en rival om sirisene ?


jo det går bra med den kjøper bare litt ekstra sirriser da:P
Inaktiv bruker
jeg må få kjøpt noen siriser til min å =
Inaktiv bruker
i dag mens jeg badet så pluket jeg grener i vandet jeg badet i fine råter med mark i men marken var ikke i akvariumet så lenge di ble spist opp fort =
Plussmedlem
Det er ikke bestandig så lett å forstå hva du skriver, David.
Men et punktum i ny og ne kan nok hjelpe oss som leser tråden din
Ikke ment som kritikk, men som et tips
Inaktiv bruker
punktum skal jeg bli flinkere med tkak for at du sa i fra =
Inaktiv bruker
i morgen drar jeg til oslo.men jeg kommer hjemm til tirsdag.så det er bare å vere nysjeri på hva jeg kjøper men.jeg kommer til å røpe det.når jeg er hjemme fra oslo =
eg var i oslo i går. eg var på 3 akvariebutikker og det var akvariemagasinet ( dyrt men mye fisker dårlig servic ) Dyrego på Oslo city ( lite fisker grei pris grei servic ) og Jan Holt AKvarium ( mye fisk gode priser gode servis )

Så eg vill bare anbefale deg å ta ein tur innom Jan Holt Akvarium for det pakka dei rekene eg kjøpte i ein iseporkasse med mye avispapir i ein pose med 2 nett i slik at rekene hadde noe å stå på.
Dei pakker heilt sikker like godt til deg som dei gjprde til meg
Plussmedlem
Lykke til på sykehuset, David.

Håper du finner noen fine fisker i byen samtidig
Skal du først innom Dyrego' Oslo City så er ikke Oslo Zoosenter langt unna heller. Ca. 5 minutter å gå.
Nå som du først er i oslo kan du ta en tur innom tropehagenzoo også, det er norges største akvariefoetning med stort utvalg av både ferskvann og saltvann, prisene er kanskje litt høye men... de har alt fra røde arowanaer på 40-50cm(den en av de koster 25.000kr!) til små søte klovnefisk.
er det tropehagen zoo som er den største akvariebutikken ?
viss du reiser ned til Akvariemagasinet står det på eit skilt at dte er akvariemagasinet som er den største
Plussmedlem
Tropehagen i Oslo (TAM Alna) er ikke Norges største akvarieforretning.
Det er god størrelse på butikken, men de har en god del andre dyr og utstyr der også.
Norges største akvarieforretning er Akvariemagasinet.
Plussmedlem
GK
prisene er kanskje litt høye men... de har alt fra røde arowanaer på 40-50cm(den en av de koster 25.000kr!) til små søte klovnefisk.

Men det er kanskje Akvariemagasinet du mener? Kan ikke huske å ha sett noen Arowana til 25.000,- på TAM.
Inaktiv bruker
jeg må se va jeg reker på en dag.men jeg er siker på at jeg kommer til å innom Dyrego Oslo City.for der har jeg god erfaring med det gode utvalge av fiskearter.di har å små klovnefisker der som er kjempesøte =
Tilfeldig bekjentskap
© Vidar Alfei
Reklame for plussmedlemskap