Storauksjon i Bergen (side 8)

Ta iallefall med de fine kampfiskene dine. Jeg har startet to 12 litere som venter på dem... Kommer du til å selge mange? Selger du dem som par, eller bare en og en?
Jeg er har nå mest lyst på små, snille levendefødende og coryer jeg da
Anen
Jeg er har nå mest lyst på små, snille levendefødende og coryer jeg da ;-)


Det høres bra ut ;D . Ønskelista mi ser i tillegg slik ut:

Dvergciklider som ikke er for aggresive, ikke ommøblerer karet hele tiden, og tåler ph 6,5 - 7,5.

Javamose eller andre moser.

Et lite akvarium med maks høyde 34 cm. (yngel / lek / karantene)

Eplesnegl med en klar farge som ikke er gul.

En (eller 2) innvendig pumpe som kan bygges til akvarull, passe til 60-litring.

- tror jeg på julenissen? Det var kanskje litt mye å ønske seg dette her?
Jeg tar med 2 poser med 5 blå eplesnegler i hver. Jeg synes de er veldig pene (har bare blitt så mange i mitt kar)
Anen
Jeg tar med 2 poser med 5 blå eplesnegler i hver. Jeg synes de er veldig pene (har bare blitt så mange i mitt kar)


Ok, da har du i alle fall en som vil by
Anen
Jeg er har nå mest lyst på små, snille levendefødende og coryer jeg da ;-)


Jeg også
turnips
[QUOTE=Anen]Jeg er har nå mest lyst på små, snille levendefødende og coryer jeg da ;-)


Jeg også

Jeg også
Iiiik, her blir det mye overbying... Hva skal forresten folk ha med seg av penger? Jeg lurte på å ta med masse 10 og 20 kr, men vet ikke om det er litt optimistisk?
Jeg tenker på å ta med meg en stor slem levendeføder....

Neida hun er ikke slem, bare en helt ordinær og rød sverddrager-ho. Men hun er altså litt stor.
Anen
Iiiik, her blir det mye overbying... Hva skal forresten folk ha med seg av penger? Jeg lurte på å ta med masse 10 og 20 kr, men vet ikke om det er litt optimistisk?
Det var jo smart, men tenker det kommer til å ryke både femtilapper og hundrelapper også. Oi, jeg må huske å gå i minibank i dag... Hadde vært litt flaut å komme bunnskrapt til auksjonen.... :s
RunarH
[QUOTE=turnips][QUOTE=Anen]Jeg er har nå mest lyst på små, snille levendefødende og coryer jeg da ;-)


Jeg også

Jeg også

Elisabeth: Dette bør vel være en god indikasjon hva du bør pakke posene fulle av før du drar fra Bømlo Det er mange her i Bergen som er glade i coryer, og sør-amerikanere generelt.

Viggo Gausvik
Tar med til Bergen: Samler sammen noe mallegreier her...ikke lette å få tak i. Arten er yngel av [URLBLOCK1] hvis det kan friste noen :-)


Det frister meg veldig Hva tror du prisen vil komme på?
By the way, husk å ta med deg noen Phallicthys Tico da
Aggi
[QUOTE=Anen]Iiiik, her blir det mye overbying... Hva skal forresten folk ha med seg av penger? Jeg lurte på å ta med masse 10 og 20 kr, men vet ikke om det er litt optimistisk?
Det var jo smart, men tenker det kommer til å ryke både femtilapper og hundrelapper også. Oi, jeg må huske å gå i minibank i dag... Hadde vært litt flaut å komme bunnskrapt til auksjonen.... :s

Mener det er minibank på kjøpesenteret like ved auksjonen.

Selv tar jeg med over ti kroner.
Jeg har en stor E. bleheri jeg kunne tenkt meg å kvitte meg med. Klipper den ned til stadighet, men den ender likevel opp med å bli for stor for 150-literen min. Jeg må nok klippe den drastisk ned for å klare å få den med meg. Er det dumt, det? Den som evt. kjøper den må bruke bunnlagsnæring og jern for at den skal vokse seg raskt opp igjen.
turnips
Elisabeth: Dette bør vel være en god indikasjon hva du bør pakke posene fulle av før du drar fra Bømlo :) Det er mange her i Bergen som er glade i coryer, og sør-amerikanere generelt.


Send henne en mail. Ikke sikkert hun er inne på linken før auksjonen.. Jeg skal ikke ha Coryer..
nå er jeg i full pakking her , kommer mye forskjellig fra meg. jeg tar med ticos, det er den snilleste levefødern jeg har iallefall

noe dvergciklider blir det også, F1 blå congociklide, F1 løvehode, F1 palett, en hann med apistogramma sp blue, klo reker, sitron tetra m.m.
eddiedahl
nå er jeg i full pakking her , kommer mye forskjellig fra meg. jeg tar med ticos, det er den snilleste levefødern jeg har iallefall:)


JA! Ticos
Hvis fiskene samarbeider i morgen tidlig tar jeg i alle fall med et par ancistrus, 2 SAE, og et nydelig par dario dario.
Av planter tar jeg med en stor pose hornblad og en pose salvinia minima.
Hei
FAEN!!!! eg får isje komt meg dit i måro=( huff...
noen som vil ta bilder og legge det inn her?
Plantene er pakket. Mine highlights er: ferskvannstang, Echinodorus schlüteri med blomst, Taiwanmose, Echinodorus bleheri XXL, Anubias barteri barteri XL med blomst, Heteranthera zosterifolia sammen med Didiplis diandra, windeløv.

Nå begynner eg på rekefronten. Blir vel seint i dag
Tilfeldig bekjentskap
© Trym Andreassen
Reklame for plussmedlemskap