Noen som har peiling på hvilken fisk dette er?

Hei!

Har en fisk her som er kjempe fin, men vet ikke ka fisk det er. Vet at det er en slaks type malle, men ikke sikker
Det er en Sewellia lineolata, ja. De liker oksygenrikt vann og godt med strøm. De er også ganske følsomme på vannkvaliteten. Utrolig sjarmerende skapninger.
Smaken er som kjent som baken
Jeg synes de Sewellia'ene minner om igler (grøss) og kunne ikke tenkt meg å ha noen sånne i akvariene mine Det er derfor et lite mysterium for meg hvorfor de er så godt likt og kan kalles "sjarmerende" av andre *hehe*.
mona o
Smaken er som kjent som baken ;-) Jeg synes de Sewellia'ene minner om igler (grøss) og kunne [I]ikke[/I] tenkt meg å ha noen sånne i akvariene mine:-) Det er derfor et lite mysterium for meg hvorfor de er så godt likt og kan kalles "sjarmerende" av andre *hehe*.

Søtere skapninger skal du jo lete lenge etter da!
Om jeg skulle sammenligne de med noe annet enn fisk måtte det bli: mus! med finner....

Men ikke noe malle da....
mona o
Jeg synes de Sewellia'ene minner om igler (grøss)

Hvordan i huleste får du dem til å ligne på igler??? Jeg får en snikende følelse av at det handler om leech/loach igjen?
mona o
Jeg synes de Sewellia'ene minner om igler (grøss)

Inger Anne
Hvordan i huleste får du dem til å ligne på [I]igler[/I]??? Jeg får en snikende følelse av at det handler om leech/loach igjen?

Jeg har gjennomskuet dem og deres sanne jeg
DET er hva som gjør at de ligner på igler! *knegg*
Hehehe! Tror nok det skal mer til for å overbevise meg. Se på dette nydelige iglefjeset!
[External Image]
Tilfeldig bekjentskap
© Geir Kristiansen
Reklame for plussmedlemskap