De kalte dem delfinhai?? kan noe si hva dem heter?

Jeg finner ikke noe om den på nett, de ble kalt delfinhai der jeg handlet de. Aldri før sett noen slike i andre butikker, eller på nett.

De er er meeeeget livlige og leker rundt og sloss masse med hverandre, slår i sand og steiner med hodet og er helt ville. men snille mot andre fisker i karet!!

Trenger vite litt mer om de, om noen vet!!

PS! Eneste bildet jeg fikk, de er meeeeeeget raske....
Hmmm den var veldig lik ja...takker
Hi hi de rare butikk menneskene, finner de på navn for å få solgt mer fisk eller har de absolutt ingen anelse?
I mange tilfeller, ja til begge deler. Utrolig mye uvitenhet blandt ekspeditører i dyreforretninger. Har overhørt mye rart i de sjappene jeg har vært innom iallefall. Men kaniner og rotter kan de mye om da........
Jeg pratet her om dagen med noen i en oslobutikk hvor jeg handlet noen L maller, det viste seg at jeg hadde rett i mine tanker. De hadde satt disse mallene til kr 99,- ......Men jeg visste noe bedre, ikke at jeg gadd si ifra til dem hehe.

Viste seg at det var L-066, de er vel noe mer kostbare enn 99kr pr stk tror jeg. Uansett billige maller på meg da!!!!!

Når de ikke kan mer enn det, fortjener de lure seg selv.

PS! oppgir ikke navn på butikk, slik at andre og kan gjøre det.)
Gå gjerne og se på utvalget i de forskjellige butikkene rundt i området, da vil du finne masse rart. Små butikker som ikke har peiling pleier å ineholde mye rart. Som en med erfaring (kjennskap til fiskene) kan du gjøre kupp, men pass på da sånne små steder kan ha dritt i karene sine (sykdom etc)

Fikk tak i påfuglgobi i en butikk som diamanttetra. For alle fisk med flekk ved halen var diamant fisk. :P

Sitat fra meg selv på annen side, som sagt dumme butikker taper nok mange penger på sin uvithenhet. Verst er det når man prøver å opplyse dem om det oxo sier de nei det er det som står der.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap