Du vet du er en akvaholiker når... (side 12)

Geir Kristiansen
..du bærer inn neste akvarie og tror du skal slippe unna billig hos kona. Hos meg heter straffen Dvergschnauzer. Lurer på om den passer i en 180 liter [B]C";)[/B]

Hos meg endte forhandlingene med en 180 liter til meg og en Stratocaster til ham. Tror jeg ville foretrukket schnauzeren
ka dere ikke bare få tak i et akvarie å dele en stratos mye enklere og dere slipper å lufte den
Tante Astrid
Hos meg endte forhandlingene med en 180 liter til meg og en Stratocaster til ham. Tror jeg ville foretrukket schnauzeren ;)


*** knegg ***, du slipper tross alt å lufte Stratocasteren
evoT
Du skulle bodd på bakkeplan, du..!

Strengt tatt burde jeg vel egentlig holde meg unna akvariehold i det hele tatt (og i hvert fall ikke ha hele 25 akvarier). Jeg greier bare ikke å la være å søle. Men den i dag tok kaka! Jada, jeg har maaaaange innlegg i tråden 1001 måter å søle vann på. Det verste er at jeg ikke lærer av mine feil. Dette er ikke første gang jeg glemmer vannet når jeg fyller i. Men dette er definitivt det verste tilfellet. Jeg tror jeg erklærer denne uka som katastrofeuke. Det har vært andre dritting på gang også. Sorry, er bare utrolig sliten etter en fryktelig dag. Det lukter fortsatt fuktig her, men det er ikke annet å vente. Helt tørt blir det ikke sånn helt med en gang. Takk og pris for det gode været, så jeg kan ha mange vinduer oppe hele dagen.
Neste gang du vurderer å kjøpe deg et kar til, så kjøper du heller en byggtørker... ;P
guttn
[QUOTE=Inger Anne]...ergometersykkelen brukes til coryklekkeri! Og for de som lurer på hvordan det fungerer, så klekker jeg coryeggene i isbokser med luftestein i, og de isboksene har av en eller annen merkelig grunn fått fast plass på setet til ergometersykkelen min.

bilder bilder bildeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
Jeg lovte bilder når det ble aktuelt igjen. Slik ser mitt hightech corydorasklekkeri ut:
[External Image]
Når man får fullstendig panikk og katastrofefølelse over at man våkner opp til en sikring som har gått og dermed stengt av strømmen i et par rom i tre timer på en varm vårdag (se den personlige tråden min)...
Hvis folk spør meg hvorfor jeg ha lagt på meg så er forklaringen at jeg har mottatt flere forsendelser med akvarieutstyr kjøpt over nett.
Får du slike kommentarer, Inger Anne, så kan du bare henvise til at du har cory-yngel for tiden
Mange nok forsendelser fra aquamanias=kilovis med karameller.... Så ja, jeg har full forståelse for at folk legger på seg. Særlig dersom yngelen okkuperer trimsykkelen...

.....når du kommer hjem etter en lang dag på jobb / skole, og ser til fiskene, med yttertøyet på.
Det skjer nesten daglig hos meg
Inger Anne
[QUOTE=guttn][QUOTE=Inger Anne]...ergometersykkelen brukes til coryklekkeri! Og for de som lurer på hvordan det fungerer, så klekker jeg coryeggene i isbokser med luftestein i, og de isboksene har av en eller annen merkelig grunn fått fast plass på setet til ergometersykkelen min.

bilder bilder bildeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
Jeg lovte bilder når det ble aktuelt igjen. Slik ser mitt hightech corydorasklekkeri ut:
[External Image]

Må du tråkke for å få lys og luft tilførsel? eller "jukser" du og bruker eksterne strømkilder?
Du vet du er en akvaholiker når...
Du vet du er en akvaholiker når...

- DU reiser helt til Tyskland for å kjøpe flere skjeldne Ancistrus'er

- DU har veggakvarium i hver vegg i huset ditt

- DU svømmer sammen med fiskene dine du har i badekaret ditt.

- DU har en tilhenger med et 4000liter akvarium på.

- DU reiser til Akvariebutikken hver 2 uke.

Du vet du er en akvaholiker når du blir sint og har lyst og ringe til nrk super og gi beskjed at de ikke kan ha 4 store gullfisker i en bolle (barnetv om morgenen)
- du vet du er akvaholiker når du kaster ut tv'en for å få plass til akvariet.
- du vet du er akvahoiker når du blir provosert av "doffen har dæva" reklamen på tv 2.
- du vet du er akvaholiker når du bruker stipendet på akvautstyr og fisk.
Når man heller sitter på af en ute i sola Nei får komme meg ut, kanskje :P
Galemor
Når man heller sitter på af en ute i sola :) Nei får komme meg ut, kanskje :P


Du er ikke den eneste:P hehe
he he tok meg en joggetur da, det var faktisk utrolig godt, dusjen etterpå var enda bedre da ;D
Galemor
he he tok meg en joggetur da, det var faktisk utrolig godt, dusjen etterpå var enda bedre da ;D


hehe, hadde jeg aldri orket i denne varmen:P
Du vet du er en akvaholiker når...
Når du går på shopping for å handle hardt tiltrengte nye kle og kjem heim med bare fisk, planter og utstyr til akvariet..
Tilfeldig bekjentskap
© Are Gjerde
Reklame for plussmedlemskap