Du vet du er en akvaholiker når... (side 15)

Aggi
Ellers pleier folk å spørre hva i allverden jeg driver med hvis jeg bytter vann mens jeg snakker i telefonen... For vann som øses eller tappes bråker ... :O :)


De mistenker deg vel for å være voldsomt tissetrengt og at du har tatt med deg telefonen inn på do....! *knegg*
....når du kjøper et så tungt akvarie at du ikke klarer å bære det inn, og du banker uten skam på hos naboen (som du knapt kjenner) for å be om hjelp til å bære det. (snille nabo)
....de pengene du skulle dra på ferie for ender opp i nevnte akvarie i stedet (ferien er jo bare noen dager, akvariet har du jo HELE året, nemlig!)
Begynnte med en 60 liter ved jul i fjor, nå er det 1 x 40, 1 x60, 2 x 120 og endelig 1 x 400. Skal vi har mer nå må vi ha større hus. Det blir jo bare værre det her.....
du vet du er akvaholiker når du virkelig blir forbanna inni deg fordi besøkende ikke vil sitte på gulvet sammen med deg å kikke inn på de nye søteste fiskene (den der, ja den var søt.....;nei det er ancistrusen, åja den der med stripe på ja den var søt....;nei ikke den den har jeg hatt lenge hvorfor HVORDAN kan du ikke vite det?!) og de til slutt får så vont i hodet av å kikke inn i vannbrytningen (HVA! etter 15 minutter, hypokonderjevel!!)

når du insisterer på å gavmilt gi de gamle akvariene dine til div familiemedlemmer og setter dem opp akkurat slik DU vil ha dem (jammen det er egentlig best hvis du gjør....)
Du vet du er en akvaholiker når...
... når du ser et stykke åpen veggplass på akvarierommet ditt og får totalt abstinenser av å se det, for det MÅ bare dekkes av flere akvarier! Samme hvor liten, du spekulerer på hvordan du kan true inn et eller flere akvarier der. De kan jo alltids stå med kortsiden ut...
...du etter å ha vært hos tannlegen, tenker at de pengene kunne jeg ha kjøpt en hel 100-liter for!
--- du er såre fornøyd med et "varp". Og varpet består i x antall godbiter til fiskene, på e-bay! Skjønte ikke denne før søstersen hadde vært på e-bay, og kjøpt designer-klær... :p
....når du ikke får lov av samboeren å ha mer enn 2 akvarium før dere flytter til noe større, så du bruker all tiden du ikke sitter påakvaforum til å overtale han at alle hans familie medlemmer og venner ønsker seg akvarium.

så lagt har jeg klart å prakke et akvarium på datteren til søstra hans, samt i bryllupsgave til et vennepar. neste på lista er svigerfar
(har prøvd på mine egne foreldre, men de sa at det var uaktulet)

....når du til disse samme menneskene ikke har lyst til å fortelle om AF, for da er det fare for at de får egne ideer isteden for å høre på dine
når du blir nervøs av at barna sier de skal ut og "leke"
Når lønninga er oppbrukt på nærmeste akvarieforretning allerede dagen etter.
(Det blir trange dager frem til neste da)
Galemor
Når lønninga er oppbrukt på nærmeste akvarieforretning allerede dagen etter. (Det blir trange dager frem til neste da)


Spionerer du på meg ?
Nei jeg er vel bare enda en uhelbredelig akvarist, ser for meg at det snart kommer en serie på tv hvor akvarister må lære seg å gå gjennom en akvarieforretning etc uten å kjøpe halvparten som er der
Jeg klør meg i hodet på hvordan jeg skal få neste månedslønn til å vare, jeg...

...når man gang på gang på gang opplever når man leser en tråd på AF, at man husker at "dette var det da en lignende tråd om for ett eller to år siden?"
Inger Anne
...når man gang på gang på gang opplever når man leser en tråd på AF, at man husker at "dette var det da en lignende tråd om for ett eller to år siden?"
... ...og så husker man til og med skrivefeilene i tråden... :O -Og så er det jammen noen som klarer å hente den opp også...
når du blir forbanna etter en fisketur fordi du ikke fikk med deg noen stingsild hjem.
Aggi
og så husker man til og med skrivefeilene i tråden...

Vel, enkelte skrivefeil gjør ubotelig inntrykk... Jeg ler av det den dag i dag.
Inger Anne
[QUOTE=Aggi]og så husker man til og med skrivefeilene i tråden...

Vel, enkelte skrivefeil gjør ubotelig inntrykk... Jeg ler av det den dag i dag. Vel, jeg innrømmer at jeg kniste litt i går da du minte meg på skrivefeilen... Jeg kunne ikke skjønne hvorfor du hadde hengt deg opp i en av mine skrivefeil, så jeg måtte sjekke hva som sto... Da skjønte jeg det!
Jaja... Så blir jeg husket i flere år for å være en meget skrudd dame som gir fiskene sine mikrorgasmer... Hahaha
Aggi
Jaja... Så blir jeg husket i flere år for å være en meget skrudd dame som gir fiskene sine mikrorgasmer... Hahaha :D

Ha ha ha. Bra

I dag var jeg på interiørbutikk og så på diverse gardiner. Trenger nemlig noe florlett stoff for å lage skillevegg i akvariet
Shiramor
I dag var jeg på interiørbutikk og så på diverse gardiner. Trenger nemlig noe florlett stoff for å lage skillevegg i akvariet ;-)

Hva med tyll? Ikke tull men tyll... Sånt som man lager ballerinekjole av... De har det på jysk, tror jeg... Eller Princess...
Ja, det hadde vært ypperlig, bare ikke rosa .
Fant nesten, det var et svart gardinstoff, men med gull-trykk på, så jeg tok ikke sjansen.
Får lete mer senere.
hahahaha. den var bra aggi
Tilfeldig bekjentskap
© Ole Paulsen
Reklame for plussmedlemskap