Du vet du er en akvaholiker når... (side 7)

Jeg kjøpte åtte nye bøtter for halvannen mnd siden som bare var til akvariebruk. Utrolig hvor mange man trenger, for ikke å snakke om hvor mange som sprekker jevnlig.
I går måtte jeg bruke søppelbøtta til såpevann for å vaske gulvet, alle TOLV bøttene våre var opptatt.. enten til sand, grus, planter eller pumper, kolber osv..
Det går med mye bøtter når man har 16 akvarier..
når du tenker på hvordan det hadde sett ut i vaskemaskinen hvis du hadde fylt den med diskus
Tangloppa
Jeg kjøpte åtte nye bøtter for halvannen mnd siden som bare var til akvariebruk. Utrolig hvor mange man trenger, for ikke å snakke om hvor mange som sprekker jevnlig. I går måtte jeg bruke søppelbøtta til såpevann for å vaske gulvet, alle TOLV bøttene våre var opptatt.. enten til sand, grus, planter eller pumper, kolber osv.. Det går med mye bøtter når man har 16 akvarier..


løsningen er enkel: tørrmopp
så er bøttene forbeholdt det våte element
jeg har det motsatt. samboeren tar bøttene til muring... MURING!!!! mens jeg må kjøpe nye til mine akvarier.... sukk...
du vet du er en akvaholiker når en sitter og leser om fisker på AF mens man ammer barne sitt...
Når du gir alle fiskene dine navn og sitter og hører på at fiskene "snakker" til hverandre.. (du snakker og later som at det er fiskene)
du kjøper en deodorant som heter aqua-cool, uten å ane hvordan lukter eller virker.
jon
alt som minner om vann må jo bare være bra
Vær litt mer skeptisk til deoer som heter the old fishy smell... ;D
eller red moskito
Jeg prøvde "Aqua-coolen" i dag tidlig, den kan faktisk anbefales til mannlige aquaholikere, kjøpt i Sverige. Men veldig dyr, 25 kr.
Jon
Hmm så en dame med en sort, rød og hvitstripete topp på tv her om dagen og da tenkte jeg på smykketetra. Det kan umulig være sunt
He, he:
Jeg har sett en dame på tv med sort og hvitprikket dressjakke: hun var en L201.

Jeg har også observert en pjuskete skjære som lettet fra et tre, og så straks at stakkaren hadde finneråte.
så en fyr på tv,n som hadde svart skjerf med vite prikker og tenkte: dakkar lille fyr,n med hvitprikk
Når du prøver å få me deg hvilke fisker og hvordan det ser ut oppi karet på den ene reklamen på tv.. (den fjordland reklamen)
Ja, er ikke den reklamen skrekkelig irriterende? Prøvd å fryse bildet, men helt håpløst gitt
liv_65
Ja, er ikke den reklamen skrekkelig irriterende? Prøvd å fryse bildet, men helt håpløst gitt ;-)


Jo kjempe irriterende.. Ser nøye på tv hver gang den reklamen kommer og blir like irritert hver gang siden jeg ikke klarer og se det
Ser i alle fall ut som engelsk elvegrus Kanskje vi burde kontakte Fjordland? hehe
Hehe, ja kanskje vi burde det
Øy hvilken kanal og omtrent når på døgnet blir den reklamen sendt??
Satt å så på yndlingserien min og en av personene ble byttet ut og han tok med seg ett akvarie Var helt i ekstase, helt til jeg så det var gullfisk og med sånn "gullfisk innredning" (lyseblå gjennomsiktige steiner osv)
Galemor
Øy hvilken kanal og omtrent når på døgnet blir den reklamen sendt?? Satt å så på yndlingserien min og en av personene ble byttet ut og han tok med seg ett akvarie :D Var helt i ekstase, helt til jeg så det var gullfisk og med sånn "gullfisk innredning" (lyseblå gjennomsiktige steiner osv)


På TvNorge sender de den reklamen
De sendte den faktisk for 2-3min siden
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap