Liv's vannverden (side 14)

Et lite bevis på at smått kan være godt

Hvordan er det forresten med reker i åpne kar. Kan de finne på å stikke av?
Er usikker, pga katta må jeg få improvisert et lokk uansett - får bli gladpack inntil videre
*slurp* "vannskål med lys og underholdning? jatakk!" syns jeg ser tenkebobla til katta der jeg :p
Stakkars liten, hun trodde vel du hadde pyntet vannskålen for henne
Hun der er ikke stakkars liten skal jeg love deg Har i sterk erindring tap av en honninggurami for noen år siden da fiskene gikk i balje mens jeg hadde stor rengjøring. Meget fornøyd katt da ja Endelig en smak av godbitene hun hadde sikla på så lenge.
Siri er forøvrig over 100 katteår, så hun burde være altfor voksen for sånne rampestreker blitt. Hun blir 18 menneskeår i desember
hehe, hun ser absolutt ikke så gammel ut, sprek nok til å hoppe rundt på bordene
går i surr med de katteåra jeg, min er 17 år nå og jeg ble fortalt det tilsvarte 82 år.. oO;
Hun holder seg bra, men er nok full av kreftklumper etter hvert Fryktelig tynn har hun blitt også, men... blir vel ofte sånn når de blir gamle. I min uvitenhet kjørte jeg på med p-piller i hennes unge dager. Mener de regner 6 katteår på et menneskeår. 17 er en anselig alder da
jeg har hørt 7 katteår per menneskeår de første årene, etterhvrt som de blir eldre reduseres det til 4 katteår per menneskeår.. fryktelig forvirrende og jeg aner ikke hva som er rett :p
og ja, han er blitt en gammel sær mann i følge min far (katten bor der) men sprek og kosete som bare det. overlevd kattepest har han tilogmed.

hva slags reker skal du ha i den boksen forresten?
De gamle kattene har nok lært seg visse knep gjennom årene, ja. Den eldste min ble 21 år før hun måtte avlives. Akkurat som din hadde hun gått på p-piller i mange år, men som 13 åring fikk hun en seiglivet livmorbetennelse og jeg fikk valget mellom avliving eller dyr operasjon med stor fare for at hun ikke ville overleve. Pusefrøken overlevde fint hun og selv om hun begynte å få kuler da hun var rundt 17 år så levde hun altså veldig lenge med god livskvalitet. Får håpe din lille frøken også har mange gode år igjen
Sanne
hva slags reker skal du ha i den boksen forresten?


Har grusomt lyst på Red Bee, men teller litt på knappene. De er dyre og jeg er litt rekefersking. Men akk så nydelige de er
Tante Astrid
De gamle kattene har nok lært seg visse knep gjennom årene, ja. Den eldste min ble 21 år før hun måtte avlives. Akkurat som din hadde hun gått på p-piller i mange år, men som 13 åring fikk hun en seiglivet livmorbetennelse og jeg fikk valget mellom avliving eller dyr operasjon med stor fare for at hun ikke ville overleve. Pusefrøken overlevde fint hun og selv om hun begynte å få kuler da hun var rundt 17 år så levde hun altså veldig lenge med god livskvalitet. Får håpe din lille frøken også har mange gode år igjen :)


Håper det. En av klumpene har begynt å væske nå så jeg er skrekkelig usikker på hva jeg skal gjøre. Har hatt henne inne for evaluering i forhold til operasjon tidligere, men hun har nedsatt nyrefunksjon og derfor vil narkose være veldig risikabelt. I tillegg har hun totalt panikk for dyrleger (og de for henne) og siden beroligende også er vanskelig pga dårlige nyrer så vil jeg ikke ta henne til dyrlegen hvis de likevel ikke kan gjøre noe. Skikkelig dilemma. Prøver å forholde meg til dyrlegens anbefaling, la henne få leve i fred og ro til den dagen jeg ser at hun ikke har det bra lenger. På tross av væskende klump er hun aktiv, har god apetitt er leken og kosete. Spiser godt og det kommer ut igjen som det skal Så da tror og håper jeg at jeg gjør rett i å bare la henne få være i fred.
ja, de er utrolig flotte
men dyre ja, så jeg hoppet lett og elegant over til neste reketype på ønskelista :p
Blir nok det med meg og. Kunne godt tenke meg biereker eller rød krystallreke De er kjempefine
Det ble blue pearl på meg, de er kjempesøte på bilde hvertfall. men hadde jeg ikke fått tak i det, hadde det blitt rød krystallreke. de har ikke så værst pris heller til å være så fine
Hvor har du fått tak i dem? Har sikla litt på både white og blue pearl
satte inn ønskes kjøpt annonse på rubrikk her, under en time senere hadde jeg fått email og tilbud om å kjøpe, rekene kommer om ca 5-6 uker antagligvis (må jo kjøre inn karet først, og er vel sikkert litt ventetid på rekene)
Så spennende Du må legge ut bilder når du har fått dem. Kanskje jeg skulle lagt ut annonse jeg også. Vet du om vedkommende har mange eller?
hvor mange han har vet jeg ikke, men han må jo ha nok til å selge :p men det skader neppe å sette inn en annonse. hyggelig pris også, 30 kroner reka + frakt
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap