Phallichthys tico og andre litt uvanlige levendefødere

Hei jeg har veldig lyst til å gjøre min 52l til et artskar for litt spesielle levendefødere, altså ikke guppy, platy, molly og sverddragere.
Jeg har sett meg ut noen, blant annet Phallichthys tico, Neoheterandria elegans, og andre Phallichthys og Neoheterandria arter.

Men er det noen som vet hvor de selger disse i bergensområde?
Eller er det noen som selger det her?

Takker for svar
Ingen? Ser jo at folk har disse fiskene, så jeg får vel håpe at folk svarer i nærmeste fremtid
Mufcy
Ingen? Ser jo at folk har disse fiskene, så jeg får vel håpe at folk svarer i nærmeste fremtid:)


Legg ut en annonse under "ønskes kjøpt" her og på nettakvariet, så er nok muligheten for respons litt større
Mufcy
Hei jeg har veldig lyst til å gjøre min 52l til et artskar for litt spesielle levendefødere, altså ikke guppy, platy, molly og sverddragere. Jeg har sett meg ut noen, blant annet [URLBLOCK1], [URLBLOCK2], og andre [URLBLOCK3] og [URLBLOCK4] arter. Men er det noen som vet hvor de selger disse i bergensområde? Eller er det noen som selger det her? Takker for svar:)


Tar med noen Phallichthys tico til storauksjonen
Knall Men det er helt sikkert noen voksne med masse penger som byr laangt over meg:/
Mufcy
Knall:) Men det er helt sikkert noen voksne med masse penger som byr laangt over meg:/

Er det så gale skal jeg holde av en trio til deg som du skal få helt gratis
Hei!

Jeg har P. tico. Dessverre litt for få for tiden til at jeg kan dele med deg. Men, får du skaffet noen fra Haugesund, er det perfekt med "nytt" blod til området. Kommer du til storauksjonen, får vi ta en prat!
Gleder meg veldig til å få tak i noen Ticoer
Tror dere det hadde spilt noen rolle for trivselen til P.Tico hvis jeg innreder karet med litt trollhassel?
Tror dere dette oppsettet funker fint?

Tilfeldig bekjentskap
© Jeff Rapps
Reklame for plussmedlemskap