Kultivering av grønne trådalger (artikkel)

Det finnes mange typer av alger som trives under forskjellige forutsetninger. De fineste typene av grønne trådalger trives under samme forutsetninger som planter...

[URL=/text.cfm?id=1701]>> Les hele artikkelen her[/URL]
Inaktiv bruker
Alger til pynt
et akvarium uten algeg kan se fint ut men ikke så fint som et akvarium med alger steiner og trerøter med alger ser penere ut en stener og trerøter uten alger.
husk at alger er viktig føde for none fiskearter foreksempel sebraciklideyngel noen malavia og tankanyk ciklider og av levenefødere er det moly og platy og sverddrager og dvergtankarpe.
David Gabrielsen
husk at alger er viktig føde for none fiskearter foreksempel sebraciklideyngel.


Oh yes. Sebraene mine beiter der det er å finne de når de er beibiser! hehe.
Inaktiv bruker
Ciklide
[QUOTE=David Gabrielsen] husk at alger er viktig føde for none fiskearter foreksempel sebraciklideyngel.


Oh yes. Sebraene mine beiter der det er å finne de når de er beibiser! hehe.
jeg bruker damalger som jeg har holt i en hov uner varmt vann i noen minuter og eterpå heler jeg kalt vann på algene i noen minuter så severer jeg algene til sebraciklideynglene i bynelsen tør di ikke å nerme seg men så fort moren og faren svømer over alger så tør ynglene det åså da fyger di hen alger og bjyner å spise
det så bra ut for kirsebær reker! må prøve det neste gang jeg skal sett opp et akvarium.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap