Tåkete vann

Inaktiv bruker
hei jeg helte vann i akvariet mitt lørdag 29-03-08. på søndags kvelden begynte jeg å merke litt tåkete farge i vannet og så nærmere på dette, men ser bare små fnugg som kan være oksygen eller sanda mi... men jeg har ikke satt planter i karet enda så lurer på om det er dette?? håper på hjelp...
legger inn et bilde men det er bare starten av grumset..
Har du satt på pumpa?
Kan være sand støv som virvler rundt.. litt vanskelig å se, men det pleier å gå fort for støvet å legge seg, men har vært med på at det her tatt 9 lange dager..
Ps. dette støvet tetter filteret som en dassrull i oppvaskmaskina.
Dette er helt normalt, tar litt tid før støvet fra sanda legger seg. hadde det samme når jeg satte opp min 240l i høst i noen dager, Kommer selvfølgelig også ann på hva slags filterløsning du har også.
Vegar Haugerud
hei:) jeg helte vann i akvariet mitt lørdag 29-03-08.

Hva er de to grønnaktige "rør" lignende tingene som stikker ned i begge bakre hjørnene på bildet?

Hvis det er rørene til filteret, så har vi et stort forklaringsproblem her...

[External Image]

Glemte bildet ditt.
Piler er tegnet inn for å vise hva jeg mener.
Inaktiv bruker
disse rørene er filtrering til 2 pumper skal jeg sette disse sammen i steden for? er det kanskje derfor det er litt mye tåke??
Inaktiv bruker
ja dette er slanger til 2 pumper?? er det kanskje derfor??
Inaktiv bruker
foresten, har satt begge pumpene på en side nå og det ble mye klarere med en gang takk for at du sa ifra om det mona det er hyggerlig at noen faktisk har lyst til å hjelpe i stedet for å være negative hele tiden har nettop satt i planter så det er igjen blitt litt grumsete på bildet da men
Tilfeldig bekjentskap
© Mia Silkoset
Reklame for plussmedlemskap