- Hjem
- Forum
- Vanlige butikker
- Butikker i stavanger området
Butikker i stavanger området
Lurte på om noen kunne tipse meg om noen bra fiskebutikker i stavanger området. Jeg bor på smart hotel på forus, og skal bo her i 4 uker. Har vert å kikka på den på kvadrat, men det hadde vert gøy å kikka innom noen andre butikker. Gjerne med mye malawi og tanganyika til salgs.
Takknemelig for alle svar
Takknemelig for alle svar
Postet 01.04.08 kl 00:40
Postet 01.04.08 kl 09:47
Postet 01.04.08 kl 16:22
biXenFinnes gamle tråder om dette. Maxi Zoo på forus, litt bortfor Tvedt senteret er bra.
Jeg var på Maxi Zoo, en veldig bra butikk. Greit personel som kan om fiskene og ganske godt utvalg. Prisene var heller ikke dårlige, anbefaler den.
(Malawi og tanganyika er det å. Mye av disse fiskene på dyreshopen på sola)
Postet 01.04.08 kl 16:35
Endret: 01.04.08 kl 16:39
Bra butikk :)
Ta deg ein tur på Vågen 33 ...tropehagen har ein butikk der me veldigt gått udvalg. Hu så drive e veldigt kjekke å ha me å gjør, å du får goe hjelp
Postet 22.04.08 kl 17:50
Bra utvalg
Tropehagen bryne på M44..
Der må du ta deg turen, det er fint og rent og masse utvalg av fisk og planter..
Akvariene er gullende rene til en hver tid.. Hvis du har lest mine andre innlegg så merker du at jeg skriver dette ofte, men det er rett og slett fordi jeg personlig kjøper ikke fisk, hvis akvariene er skitne og ekkle..
Det skal være rent og pent..
Hun som driver det er en meget koselige dame som er villig til å hjelpe..
Men ta deg turen du.. Virkelig verd det..
Der må du ta deg turen, det er fint og rent og masse utvalg av fisk og planter..
Akvariene er gullende rene til en hver tid.. Hvis du har lest mine andre innlegg så merker du at jeg skriver dette ofte, men det er rett og slett fordi jeg personlig kjøper ikke fisk, hvis akvariene er skitne og ekkle..
Det skal være rent og pent..
Hun som driver det er en meget koselige dame som er villig til å hjelpe..
Men ta deg turen du.. Virkelig verd det..
Postet 22.04.08 kl 17:55
ja kan hende jeg tar meg en tur i morgen. Jeg var på maxi zoo i går og bestilte meg 4 stk Melanochromis cyaneorhabdos. Får bare håpe det er litt størrelse på de når de skal ha 149 kr stykket.
Postet 22.04.08 kl 18:25
TigeruzHvis du har lest mine andre innlegg så merker du at jeg skriver dette ofte, men det er rett og slett fordi jeg personlig kjøper ikke fisk, hvis akvariene er skitne og ekkle.. Det skal være rent og pent.. Hun som driver det er en meget koselige dame som er villig til å hjelpe.. :) Men ta deg turen du.. Virkelig verd det.. :)
Ja man kunne jo tro du var sponsa :P
Postet 22.04.08 kl 19:08
Postet 22.04.08 kl 19:08
Postet 28.04.08 kl 15:43
Fisken MagnusEg vill ikkje anbefale den dyrebutikken på Bryne Den gjekk nettopp konkurs og skal nå prøva å starte opp igjen
Det var eierskifte i tre Tropehagen Zoo-butikker i regionen, den på Vågen i Sandnes, den på Bryne og en til, som jeg ikke husker hvor var. Er du sikker på at det var konkurs, og ikke eierskifte? Det er meget stor forskjell på konkurs og eierskifte, meget stor forskjell. Går ut fra de fleste Tropehagen Zoo-butikkene drives på franchise. Det er bare ett Tropehagen Zoo registrert i Brønnøysundregistrene, og det er Tropehagen Zoo Norge AS. Det finnes heller ikke noe konkursbo som heter Tropehagen etellerannet, da ville det vært å finne i Brønnøysundregistrene.
Postet 28.04.08 kl 20:57
Eg veit at dei gjekk konkurs for at eg hadde eit gavekort der og da sa dei at dei hadde gått konkurs og dei skulleprøve å skifte eier å sjå om det gjekk betre då, men det er akurat dei same fiskane og dei same prisane så eg trur ikkje det kommer til å gå betre denne gongen
Butikken har same navn og samer priser som sakt og eg kommer aldrig meir til å handle der meir.
Butikken har same navn og samer priser som sakt og eg kommer aldrig meir til å handle der meir.
Postet 28.04.08 kl 22:14
Fisken MagnusEg veit at dei gjekk konkurs for at eg hadde eit gavekort der og da sa dei at dei hadde gått konkurs og dei skulleprøve å skifte eier å sjå om det gjekk betre då, men det er akurat dei same fiskane og dei same prisane så eg trur ikkje det kommer til å gå betre denne gongen Butikken har same navn og samer priser som sakt og eg kommer aldrig meir til å handle der meir.
Var butikken åpen samtidig som de sa at de var konkurs?
Postet 28.04.08 kl 22:19
Fisken MagnusEg veit at dei gjekk konkurs for at eg hadde eit gavekort der og da sa dei at dei hadde gått konkurs og dei skulleprøve å skifte eier å sjå om det gjekk betre då, men det er akurat dei same fiskane og dei same prisane så eg trur ikkje det kommer til å gå betre denne gongen Butikken har same navn og samer priser som sakt og eg kommer aldrig meir til å handle der meir.
Jeg var på butikken da de hadde "eierskiftesalg", det var det de reklamerte med, ikke konkurssalg. Driver de butikken under samme navn og med samme organisasjonsnummer, så kan de ikke annullere gavekort. Ved eierskifte ovetar ny eier både passiva og aktiva (gjeld og verdier).
Postet 29.04.08 kl 00:20
Nå vet jeg at de tullet om gavekortet ditt, for på nettsidene deres står det:
"Gavekort/Tilgodelapp
Våre gavekort og tilgodelapper kan benyttes i alle våre butikker over hele landet".
(Tredje siste avsnittet på siden.)
Hvis du fremdeles har gavekortet, kan du gå i en annen av butikkene i regionen og handle for det, eller du kan gå ned på M44 og "pukke på din rett". (Det hadde jeg gjort. ;o)
"Gavekort/Tilgodelapp
Våre gavekort og tilgodelapper kan benyttes i alle våre butikker over hele landet".
(Tredje siste avsnittet på siden.)
Hvis du fremdeles har gavekortet, kan du gå i en annen av butikkene i regionen og handle for det, eller du kan gå ned på M44 og "pukke på din rett". (Det hadde jeg gjort. ;o)
Postet 29.04.08 kl 00:34
Postet 29.04.08 kl 00:37
Postet 29.04.08 kl 14:10
Postet 29.04.08 kl 14:12
Postet 29.04.08 kl 14:40
Postet 29.04.08 kl 14:47