Jeg har et nyoppstartet malawikar og trenger litt hjelp (side 2)

Hei

Nå har jeg funnet ut at den blå heter Melanochromis cyaneorhabdos

Skall lova dig en sak tomj!'
Det var inte ett akvarium på 112 liter han syftade på då!

mvh Kjell


Ok Kjell. Men vær så snill å vær litt grei mot meg nå da. Jeg startet med malawi i dag og jeg har bare 3 stk. oppi der.

"cut me some slack please"

Dette begynner å minne meg om da jeg skaffet meg to praktbotia i en 86 liter. På et annet, lignende forum som akvaforum. Folk ble jo helt hysteriske fordi karet var ALT for lite. Men herregud, praktbotian var jo så små og jeg hadde jo tenkt å skaffe et større kar - om en stund.

Jeg fikk utrolig mye "pepper", nå har jeg et større kar, de er i en 240 liter. De er fortsatt små og jeg vil tørre å påstå at de hadde det akkurat like spennende og bra i 86 literen. Dette er når de er små altså.

Jeg har heller aldri sagt at jeg skal fylle opp 112 literen med masse store malawi.

Dette er første dagen med malawi kar, jeg har kun 3 fisker i karet og kan tenke litt selv også, ikke ødelegg morro`a for meg nå da :P
Men du hadde
det litt for travelt i formiddag,hehehehehe.
Det må litt planlegging til.
Det var inte meningen det 2nelise .den var mera riktad mot det som tomj skrev om

Stuart Grant sa noe som: Det er ikke fullt når du tror det er fullt, men da kan du hive oppi 50 prosent til...Eller noe i den duren-)

Det var det jag menade med att det var inte ett 112 liters akvarium han syftade på då.

Så ta inte illa upp 2nelise .
Skall försöka svara på dina frågor så gott det går!

mvh Kjell
Kjell Begby
Det var inte meningen det 2nelise .den var mera riktad mot det som tomj skrev om [B]Stuart Grant sa noe som: Det er ikke fullt når du tror det er fullt, men da kan du hive oppi 50 prosent til...Eller noe i den duren-)[/B] Det var det jag menade med att det var inte ett 112 liters akvarium han syftade på då. Så ta inte illa upp 2nelise . Skall försöka svara på dina frågor så gott det går! mvh Kjell


Ja men det høres veldig bra ut det Kjell

Takk - tjenare:P
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap