"hemmelig" undersøkelse!?

"Hemmelig" undersøkelse!?

Kanskjen noe for oss her på denne siden av dammen også?
Ikke det at jeg helt forstår hva man oppnår med det, men kan gi ganske interesante resultater. Om ikke annet.
Synes det hørtes ut som en god ide, og det hadde vært flott om noen hadde hatt tid og initiativ til å staret noe slikt her også. Slik jeg ser det kunne man feks fått mediene interessert i resultatene, dårlig behandling av dyr selger som regel godt, og man kunne på denne måten åpnet øynene til en del kunder og kanskje også noen dyrebutikkansatte.
kan vi ikke bare gjøre det her, så blir lista lagt på AF?
De leser dette forum!Ikke så veldig hemmlig.
Hva er viktigst? Ta butikker med buksa nede for deretter hemnge dem ut offentlig, eller er det å lære bort riktig hold til de som ikke kan det?
Ja takk, begge deler.

Dette er jo to sider av samme sak.

Når det er sagt, "Mystery Shopper" konseptet er spennende og hadde vært interessant å sett resultatene av en slik kunnskapstest av dyrebutikkene. Når det også er sagt, så er det vel relativt få sannheter og ubestridte faktum innen denne hobbyen, så det er ikke helt uproblematisk å gjennomføre en slik sak og ikke minst, kunne konkludere en vei eller en annen.

Viktig å tenke på at spørsmålene må dreie seg om ubestritte faktum. Og ikke av typen: hvor ofte må jeg skifte vann osv.
Spør man feks: Hvor stor blir en gullfisk, må man pressisere at det dreier seg om en gullfisk og ikke en golfball eller lign.
Mulig du utgjør unntaket, kesol!
Tilfeldig bekjentskap
© Marianne Hovde
Reklame for plussmedlemskap