Villguppy lokalisasjon

Kjøpte villguppy (VF ) i butikken,men vet ikke hvilken lokalisasjon denne arten har.
Flotte små guppy ,med farger i rødt, lysblått,sort og med sverd som ligner endlers.
Noen som kan hjelpe?
Lignet veldig på Imazo-endlers. Bedre bilder? Hvor kjøpte du disse, og er du trygge på at det faktisk ikke er endlers?
dette er ikke endlers,de skal ikke ha rund sort prikk har det blitt meg fortalt.
Har endlers i et annet akvarium,og de ligner ikke.Butikken sa også at dette var VF,det sto også på lappen der prisen sto
Du har ingen link eller bilde til imazoo sine fisker som ligner?
Det er ikke endlers nei men helt vanlig villguppy.

Lokasjon er vankselig og si, men vil anta Colombia, synes det er disse det er mes av i omløp. Gikk disse helt alene i karet eller var det andre levendefødere i sammen med den. Colombia guppy kommer ofte mix med Cauca molly.
Jeg synes du skal sjekke igjen med butikken du kjøpte de og få de til å sjekke opp hvor de kan være fra. Synes det er for galt at ikke butikken vet hvor fisken stammer fra hvis de selger VF fisk. Litt av poenget forsvinner synes jeg hvis man i det minste ikke har landet fisken stammer fra når de selges som VF.

Er det en av de seriøse butikkene i ditt distrikt du har kjøpt dem bør du få hjelp til dette fra dem, er min mening
Villguppyene gikk helt alene i karet ,så denne stammen skal være ren.
Disse har heller ikke avkom med den typiske ryggfinnen som cauca molly har,for den har sort spettete ryggfinne.
Har caucamolly også ,men i et annet kar.
Tror nok jeg må det,men jeg var så dum å ikke spørre ved kjøp og denne stammen ble utsolgt med en gang.
Men de ligner mest på fargene til colombia,når jeg ser på bilder.
Tilfeldig bekjentskap
© Mona O
Reklame for plussmedlemskap