Hjelp meg å finne sangen! :D

Dattera mi går på danseskole, og så skal jeg forsøke å skaffe de sangene som det trenes på, sånn at hun også kan trene hjemme.

Det er en sang som vi ikke vet hva heter, og læreren vet det heller ikke.
Den er litt 1001-natt-inspirert disco-aktig. Utrolig vanskelig å forklare... Den begynner med slik slangetemmer-melodi, og fortsetter i discorytmer...
I refrenget er det bare burn(s?) burn(s?) burn(s?), jeg klarer å huske/oppfatte.

Ungene kaller den bare Bollyboo, men jeg finner absolutt ingenting når jeg søker på dette...
Hjelp! :O
Kan høres ut som det er "Dj Antoine - Arabian Adventure 2", men får ikke "burn" "burn" "burn" til å stemme helt.

Er sikkert 20 remixer av sangen så kan være du må lete litt..
Takk, takk. Skal søke på dette, så vil det vise seg om det er rette sangen...
Ikke så lett å forklare i det hele tatt.
Nei, det var ikke arabian adventure 2.
Tror alle vokaler er på engelsk, og det begynner med en sånn slangetemmer-melodi.... Nei, uff, jeg er dårlig på forklaringer...
Det med "burn burn burn" er kanskje fra klassikeren "Disco Inferno", tipper den har fått en remix. Lykke til
Nei, det er ikke burn baby burn... Ikke 70-talls disco heller, men takk for tipset...
Hør på den lille introen før de begynner å synge her. Akkurat den lille biten minner veldig om deler av den sangen jeg leiter etter. Selve sangen ligner ikke i det hele tatt... Bare introen...
Har funnet en sang som ligner enda mer, men det er likevel ikke den...
Samme oppbygning og stil, dog.... Hvis de hadde lagt inn burn burn burn over der de synger 1001 Arabian nights så hadde jeg ikke hørt forskjell... :S
Noen som kjenner den igjen?
Tror kanskje det er en Grand prix sang du leter etter. Er så og si 100% sikker på at hvertfall introen på den sangen har vært i grand prix en av de siste årene, var ikke norge..

Hører tydelig stemmen til han norske kommentatoren. "og nå sier vi velkommen til årets bidrag fra (land) med den 1001 natt inspirerte sangen (sang) så kom det vel en dårlig vits
Hehehe... Mulig det....
Det er pyton å gruble på sånt midt på natta... Jeg hadde egentlig lagt meg, men så får jeg ikke fred for denne sangen som jeg ikke vet navnet på...
Nei, jeg får legge meg. Prøve å glemme burn, burn, burn...
Det er en disco-sang, dette her? Altså ganske hurtig? Husker du om det er en mannlig eller kvinnelig vokal? Evt. flere som synger? Har du noe formening om når den kan være laget, høres den ny ut eller er det noe 90-talls preg over den? Har du hørt den før, altså har det vært en hit før, eller var den helt ukjent for deg?
Den er veldig lik den sangen som er linket til i innlegg 8. Både i tempo og oppbygning.
Det er nok flere som synger, ja. Aner ikke om den har vært kjent eller ikke, men jeg antar det...
Nå har jeg hørt sangen mange ganger i løpet av diverse danseoppvisninger, og den er definitivt Bollywood-inspirert. Mao, det er en parodi.
Here it goes:

"Gimme gimme gimmme gimmme
Chilli Chilli Chilli Chilli Chilli
Licki Licki Licki Licki Licki
Chicken tikki tikki tikki tikki

I'm so hungry in Bombay
I need som food food from Bollywood
Maracha food is very good
But the indian coock misunderstood

It burns burns burns
Chicken curry is so hot

It burns burns burns
Like fire oh my god

It burns burns burns
I'm drinking ... (uforståelig)

It burns burns burns
in my mouth and tomorrow in my butt
"

...Loco loco med "Burns, burns, burns"...

...YoutTube-link...
Hehehe, utrolig bra! Takk!
Tilfeldig bekjentskap
© Freddy G-Paulsen
Reklame for plussmedlemskap