Syke? eller bare merkelig oppførsel?
De to siste helgene, har jeg opplevd merkelig oppførsel hos mine 4 kongotetra, og 3 dolkestikkertetra. Jeg reiser vanligvis bort på fredag/lørdag, og kommer hjem på søndag. (Jeg mater de før jeg drar også)
Altså, når jeg kommer hjem, og ser hvordan fiskene har det, er det som om de er alvorlig syke. De bare ligger stille inntil røtter/planter, og ser rett og slett dødsyke ut. Noen ganger virker det ut som om de har dårlig med å bevege finnene, at de får problemer når de skal svinge.
Men ca 5 min etter jeg har kommet hjem og skrudd på lyset, så er de like fine. Dette skjer bare når jeg kommer hjem på søndagen..
Er det noe galt, eller har de bare "savna" meg?
Altså, når jeg kommer hjem, og ser hvordan fiskene har det, er det som om de er alvorlig syke. De bare ligger stille inntil røtter/planter, og ser rett og slett dødsyke ut. Noen ganger virker det ut som om de har dårlig med å bevege finnene, at de får problemer når de skal svinge.
Men ca 5 min etter jeg har kommet hjem og skrudd på lyset, så er de like fine. Dette skjer bare når jeg kommer hjem på søndagen..
Er det noe galt, eller har de bare "savna" meg?
Postet 07.04.08 kl 16:55
Postet 07.04.08 kl 17:14
Postet 07.04.08 kl 17:18
Postet 07.04.08 kl 17:51
Postet 07.04.08 kl 18:02
Postet 07.04.08 kl 18:06
Postet 07.04.08 kl 18:44