Storauksjon i eidangerhallen 27/4 (side 2)

Helge Waldeland
Tar med noen Corydoras: Corydoras axelrodi Corydoras duplicareus Corydoras gossei Corydoras polystictus Corydoras sp. red shoulder red Scleromystax barbatus Corydoras sterbai Noen andre spennende corydoras som kommer på auksjonen?.


Birger tar med:
C robineae
C schwartzi
C sodalis
C kanei
C aeneus F1 ifra trinidad (den "ekte" aeneus) leksgruppe og yngel
C aeneus leksgruppe og ungfisk.
C reticulatus
CW006 Kommer med minstepris.....
I tilleg tar Ronny med mange.

Jørn
Jeg er på mallejakt.Noen som tar med maller?

Jørn
Forhåndsregistrering av selgere er nå avsluttet
Da er det blitt fredag kveld og forhåndsregistreringen av selgere er nå avsluttet.

De som skal selge men ikke er registrert møter opp i Eidangerhallen for registrering helst rundt kl. 10 på søndag.

Auksjonen starter da kl. 11

Stor interesse og mye spennende og sjelden fisk kommer til å gjøre dette til en storauksjon vi kommer til å huske

VEL MØTT PÅ SØNDAG !!!!!!!!!
__________________
15 Planteposer ferdig pakket.Deilig.

Jørn
Nå er jeg farlig seint ute, men jeg stiller med ganske mye VF og F1 som ingen forventer.
Storauksjonen vel overstått !
Da var den første storauksjonen i AquaArk Akvarieklubb over - og for en dag !!!

Oppsummert

Ca 400 objekter gikk under hammeren, og mange gjorde de virkelige store kuppene med både sjelden og flott fisk til en rimelig penge.
I løpet av dagen var det på det meste i overkant av 100 personer tilstede i auksjonslokalet, og stemmingen var til tider svært høy og spent når de virkelige godbitene ble kunngjort.

Kjøkkengjengen, anført av Gry Ballestad, gjprde en kjempejobb slik at det var nok mat og drikke til alle. Folk blir utrolig sultne på storauksjonene.....

EN STOR TAKK TAKK TIL GRY OG HENNES ASSISTENTER

Med et gavebord som bugnet av fristelser ble loddsalget stort. Jørn hadde virkelig lagt seg i sælen for å skaffe premier, selv om lilla malle huler i form av flotte tøfler kanskje var noe utradisjonelt, men når jenta til Asbjørn fra Haukelid vant var premien perfekt.

1.premien - et kjempeflott møbelakvarie fra AKVARIEKJELLERN - gikk til en vinner som jeg tror ble rimelig fornøyd....

Vi i AquaArk Akvarieklubb takker alle som har stått på og jobbet, våre sponsorer som har gitt flotte gaver til premiebordet, og ikke minst - alle dere som kom for både å kjøpe og selge.

VI GLEDER OSS STORT TIL NESTE STORAUKSJON 21 SEPTEMBER

Litt bilder fra dagen
Flere bilder
Gry Ballestad med sine assistenter gjorde en kjempejobb slik at alle hadde mat og drikke - Rullekaka var kjempegod !!

Premiebordet var MEGET innholdsrikt - Takket være Jørn Kåsa og meget velvillige sponsorer

IT gjengen - Henrik og Atgeir i dyp konsentrasjon - hadde full kontroll

Litt flere bilder
Objektene - klare for utrop

Thomas fikk trent litt - her en 160 liter som gikk under hammeren

Stemningen var høy og spenningen stor når de virkelige godbitene ble ropt ut



Vinner av dagens hovedpremie i lotteriet !
Den heldige vinneren av dagens hovedpremie

Et komplett møbelkar gitt av AKVARIEKJELLERN

Vi takker vår hovedsponsor for flott 1. gevinst og gratulerer vinneren så mye
er ikke lenge til neste storauksjon nå! 21 sept i eidanger hallen.
et dumt SPM. beholder jeg selger nr ifra forige gang?(27/4)

er det startet opp en ny tråd iforhold til neste storauksjon??
Tom Anders
er ikke lenge til neste storauksjon nå! 21 sept i eidanger hallen. et dumt SPM. beholder jeg selger nr ifra forige gang?(27/4) er det startet opp en ny tråd iforhold til neste storauksjon??


Nei og Nei

Den kommer snart

Jørn
Tilfeldig bekjentskap
© Geir Beurling Løland
Reklame for plussmedlemskap