Horten akvarieklubb (side 2)

Jepp, det er viktig med ildsjeler som deg slik at akvarieNorge vokser.

Kommer til å følge med på denne tråden slik at jeg får med meg de spennende oppdateringene.

Du får ha en god natt og lykke til meg klubben.

Mvh Linka
så det er flere en meg som prøver å få laget akvarieklubb.
ja er enig i at det er dumt at vi ikke kaN SØKE STEdsnavn.
neimen... vi kan jo det.
gå inn på medlemslista trykk så ctrl+f så skriver du inn i tekstboksen plassen du vil søke på. tadA
Da ble det tur på meg til Moss likevel. Og lurt var det. Ikke bare ble det oen god-kjøp men fikk i tillegg snakket endel Jan Rune Rød fra Horten/NAF-styret og Thor W. Dahl. Begge kjempepositive! Var bare å ta kontakt hvis det var noe.

Allerede har det meldt seg 8-9 pers som kan tenke seg en klubb i Horten. Det som er tøft er jo at det faktisk er flest jenter! Det hadde jeg ikke trodd!
Har laget ferdig infoplakat nå som jeg skal få hengt opp et par steder i løpet av dagen.

Ellers får jeg holde øye med lekstrioen med elliot-ciklider som ble kjøpt i går! Da er det en pen gruppe på 5 i karret!
Terjetee
Da ble det tur på meg til Moss likevel. Og lurt var det. Ikke bare ble det oen god-kjøp men fikk i tillegg snakket endel Jan Rune Rød fra Horten/NAF-styret og Thor W. Dahl. Begge kjempepositive! Var bare å ta kontakt hvis det var noe. Allerede har det meldt seg 8-9 pers som kan tenke seg en klubb i Horten. Det som er tøft er jo at det faktisk er flest jenter! Det hadde jeg ikke trodd! Har laget ferdig infoplakat nå som jeg skal få hengt opp et par steder i løpet av dagen. Ellers får jeg holde øye med lekstrioen med elliot-ciklider som ble kjøpt i går! Da er det en pen gruppe på 5 i karret!


Dere får ha lykke til da, og håper dette ordner seg
Takk for det Tom!
Snakket om det jeg og kona at vi skulle ta oss en tur ned til dere også neste gang dere har klubbmøte. Koste oss "gløgg ihjel" på auksjonen igår.
Skikkelig morsomt å treffe så mange andre med samme lidenskap som oss.
Lett å komme i kontakt med kontakt med nye, og koslig å treffe "gamle kjente".
Bjørn og jentene som vi har vært hos før og Solvard(Håvard og Maiken) som jeg bare har mailet med.

Uansett, er det noen som har lyst til å hilse på meg og kona, så er døra vår åpen. Kaffetrakteren står klar på benken. Vi har helt fri denne uka!
Terjetee
Allerede har det meldt seg 8-9 pers som kan tenke seg en klubb i Horten


ja så du har værvet noen du å ja.
jeg har allerede fått 11-12 gode svar(gode svar=ja).
Mail adressen min er på profilen, men kan jo skrive den opp likevel:
fiskemornielsen@hotmail.com =)
ville vært morro med en klubb ja, selv om en er temmelig grønnalge på området ennå :p
Horten og omegn akvarieklubb
Nå er vi oppe i 10 interesserte!
Har ikke fått noe respons på plakater enda men de har jo bare hengt ca et døgn.
Flere har påpekt at navnet endres til Horten og Omegn Akvarieklubb og det er jo en kjempegod ide.
Dermed kan det favne flere av nærkommunene også.
Hvis noen kjenner noen som kjenner noen så ikke nøl. Dete er jo en akvariegreie og ikke en akvaforum-greie!
Er å treffe på tlf 988 56 939 hele tiden. Ikke nøl med å sende meg en melding eller ringe! Satt seinest igår i en time og pratet mulig klubb.

Terje
Så moro at det går fremover.
Vi fikk en del medlemmer igjennom hjemmesiden vi laget rett etter vårt første møte. Og noen igjennom NAF.
Må nok innrømme at de fleste medlemmene kom igjennom en av våre styremedlemmer som jobber i dyrebutikk. Hun har gjordt en super fantastisk jobb og er en stor resurs for klubben.

Ønsker dere lykke til videre.
Lite tips: Man kommer en god vei med et par sponsorer. Vi er evig takknemmelig for all hjelp vi fikk av en super koselig mann helt i starten av klubbens liv.

Mvh Linka



Syns kanskje det er litt tidlig med sponsor og div allerede nå.
Men sant som du sier, en kommer langt med personlig engasjement og kontakter.
Kunne godt tenkt meg å ta dette et steg videre. MEn kan ikke gjøre alt alene.
Hadde vært moro å få samlet alle om har lyst og hørt hva de tenker og tror..
Kunne gjerne tatt det her hos oss.
Bli kjent!
Kommer et par stk til oss ikveld kl 19.00. Hvis noen flere har lyst så er det bare å komme!
Kaffe og litt løs akvarie/klubb-prat.
Adressen er Nøttestien 2, 3184 Borre. Bare ring eller send pm for veibeskrivelse!

Terje og Ann-Cathrin
Hoak
Da har vi hatt et første "møte".
Vi var bare 6 personer denne gangen men interessen er stor.
Ble noen timer med kaffe og fiskeprat.
Det som har blitt bestemt er at vi tar et møte til.
Neste møte blir på Maxi-Zoo i Tønsberg. Dato er satt til torsdag 22 Mai kl 20.00.
Det blir ikke satt noe tema men blir heller et blikjent-møte med et valg av midlertidig styre slik at vi får meldt inn klubben til Norges Akvarieforbund. Vi anbefaler å ta med klappstoler!
Det som også blir gjort er å legge ut flere info-plakater med mailinglister for interesserte. Dermed får vi spredd info bedre!

Mere info kommer seinere!
Dette har jeg troen på.
synd, torsdager er ingen bra dag for meg, er ofte opptatt da.
men men, så langt fram i tid vet jeg ikke helt ennå.. men store sjangser for at jeg ikke kan da, desverre.
Lover godt dette Terje, krysser fingrene for at det kommer til å gå bra Er alt for få klubber i lille Vestold hehe.
:-)
Takk for hyggelig kveld og godt tiltak fra vertskapet!

Dette er kjempe spennende og har virkelig troen på at dette blir bra!

Takk for det Tom!
Hyggelig å treffe deg her om dagen. Husk, detventer noen sommerfugler her på deg...
Terjetee
Takk for det Tom! Hyggelig å treffe deg her om dagen. Husk, detventer noen sommerfugler her på deg... ;)


hehe vet, men må da ha flere kar. Fikk forresten mekka moonlight i dag da, blei bra og billig hehe.
Ligger maxi zoo ved kilden kino? Isåfall vet jeg hvor det er
Regn med meg, om ikke noe uforutsett skulle dukke opp.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap