- Hjem
- Forum
- Hva skjer?
- Storauksjon kristiansand ak, 07.05
Storauksjon kristiansand ak, 07.05
Postet 18.04.08 kl 09:22
Endret: 18.04.08 kl 09:24
Auksjon
I og med at denne blir holdt på en onsdag blir den ganske lokal.
Har dere ikke vurdert og legge den til en helg?.
Har dere ikke vurdert og legge den til en helg?.
Postet 18.04.08 kl 13:50
Endret: 18.04.08 kl 13:50
Det stemmer det at den blir litt "lokal" Men det har tidligere vist seg at det kommer deltakere fra store deler av Agder.
Imidlertid vil det bli en auksjon i forbindelse med Høsttreff 2008 lørdag 20. september.
Denne auksjonen holdes i forbindelse med at vi får besøk av Frank Shäfer fra Tyskland som skal holde 2 foredrag. Mer informasjon om treffet vil kommer her samt i egne tråder på forumene.
Mvh
Håkon
Imidlertid vil det bli en auksjon i forbindelse med Høsttreff 2008 lørdag 20. september.
Denne auksjonen holdes i forbindelse med at vi får besøk av Frank Shäfer fra Tyskland som skal holde 2 foredrag. Mer informasjon om treffet vil kommer her samt i egne tråder på forumene.
Mvh
Håkon
Postet 18.04.08 kl 15:22
Postet 18.04.08 kl 18:00
Ja fiskeposer er ferdig pakket og klar til neste klubbmøte...
Så nå er det bare å planlegge hva som skal med på auksjonen.
Vil samtidig minne ALLE om at fisk SKAL være godt pakket.
Feil eller dårlig pakket fisk vil bli pakket om og eventuell ny pose belastet selger. Dersom det er fisk som er så feil pakket at det ikke har hensikt å pakke om vil bli returnert til selger.
Dersom det benyttes fryseposer til å pakke fisk så sørg for at det er dobbel pose og at hjørnene er tapet opp.
Husk også å merke ALLE poser med hva de inneholder Art og antall m/kjønnsfordeling dersom det er mulig å se.
Klubbens medlemmer benytter sine faste selger nr.
Andre som skal selge noe på auksjonen, og har en del objekter kan ta kontakt med klubben v/kasserer for tildeling av selgernr. Kontakt info finner du her
Vi håper at mange skal finne veien til auksjonen
Så nå er det bare å planlegge hva som skal med på auksjonen.
Vil samtidig minne ALLE om at fisk SKAL være godt pakket.
Feil eller dårlig pakket fisk vil bli pakket om og eventuell ny pose belastet selger. Dersom det er fisk som er så feil pakket at det ikke har hensikt å pakke om vil bli returnert til selger.
Dersom det benyttes fryseposer til å pakke fisk så sørg for at det er dobbel pose og at hjørnene er tapet opp.
Husk også å merke ALLE poser med hva de inneholder Art og antall m/kjønnsfordeling dersom det er mulig å se.
Klubbens medlemmer benytter sine faste selger nr.
Andre som skal selge noe på auksjonen, og har en del objekter kan ta kontakt med klubben v/kasserer for tildeling av selgernr. Kontakt info finner du her
Vi håper at mange skal finne veien til auksjonen
Postet 19.04.08 kl 11:43
Postet 22.04.08 kl 18:14
Postet 24.04.08 kl 14:49
Endret: 24.04.08 kl 14:50
Postet 26.04.08 kl 16:26
Postet 29.04.08 kl 18:44
Postet 29.04.08 kl 23:34
Haugesund
Vurderer å ta turen fra Haugesund, men da hadde det vært kjekt med flere hint om hvilke objekter som vil bli lagt ut. Om det er "verdt" turen ned....
Postet 30.04.08 kl 03:24
Postet 30.04.08 kl 10:24
Postet 30.04.08 kl 10:52
Postet 30.04.08 kl 14:25
Postet 30.04.08 kl 14:53
Jeg tar med noen lokasjonsguppy:
Poecilia reticulata Enfocal, Santa Cruz de la Sierra, Santa Cruz. Bolivia, 2007
Poecilia reticulata Caracas. Venezuela
Poecilia reticulata Tena. Equador
Jeg tar også med et par poser VF/ F1 Rivulus hartii.
R. hartii er en relativt stor killi (ca. 10-12 cm). Den er sigarformet med rød analfinne og knall gule streker over og under på halefinnen til hannene
Poecilia reticulata Enfocal, Santa Cruz de la Sierra, Santa Cruz. Bolivia, 2007
Poecilia reticulata Caracas. Venezuela
Poecilia reticulata Tena. Equador
Jeg tar også med et par poser VF/ F1 Rivulus hartii.
R. hartii er en relativt stor killi (ca. 10-12 cm). Den er sigarformet med rød analfinne og knall gule streker over og under på halefinnen til hannene
Postet 01.05.08 kl 14:32
Jeg har også ett par mundrugende kampfisk jeg tenkte jeg skulle ta med, betta Pugnax phttp://akvaforum.no/profile.cfm?id=5173 En morsom fisk som ikke så ofte er og finne i butikkene.
Postet 01.05.08 kl 16:35
Heisann.
Driver og roter/ rydder litt for å se hva jeg kan ta med meg. Får jeg det til så kommer jeg og tar med meg litt forskjellig som også kan være interessant for folk som ikke er medlemmer. For her må jo "alle" komme.
Kom og kjøp fisk og planter til meget fordelaktige priser.
Dere som ikke er medlemmer kan jo også ta med akvarierelaterte ting dere vil selge.
Akvarier, lys, utstyr, fisk, planter osv.
Er det flere som har tenkt å komme er det lurt om dere nevner det i denne tråden. For jo fler som sier ifra jo mer interessent er det for selgerene å ta med seg litt mer, og kjøperne får ennå flere ting å glede seg til.
Driver og roter/ rydder litt for å se hva jeg kan ta med meg. Får jeg det til så kommer jeg og tar med meg litt forskjellig som også kan være interessant for folk som ikke er medlemmer. For her må jo "alle" komme.
Kom og kjøp fisk og planter til meget fordelaktige priser.
Dere som ikke er medlemmer kan jo også ta med akvarierelaterte ting dere vil selge.
Akvarier, lys, utstyr, fisk, planter osv.
Er det flere som har tenkt å komme er det lurt om dere nevner det i denne tråden. For jo fler som sier ifra jo mer interessent er det for selgerene å ta med seg litt mer, og kjøperne får ennå flere ting å glede seg til.
Postet 01.05.08 kl 17:57
Oioi som e gleder meg
jeg tar med meg en stor (gul) pleco , ansistrus , 2 gullfisk, 3 koi , og noe annet jeg finner oppi der
Postet 02.05.08 kl 20:56
Postet 05.05.08 kl 12:01