Hvilke fisker bør jeg ha??

Jeg får et nytt akvarium (fersk) 53 l hvilke fisker bør jeg velge??
Jeg hadde et på ca. 53 L. Der hadde jeg platy og reker.
Her er fiskene som går opp til 60 liter, du kan jo sjekke ut der hva du kan tenke deg, bare husk at 60 er minimums størrelse på karet for da de fiskene, så best å velge noen som da ikke krever mer enn 40 eller no.
Galemor, vil bare tipse deg om at du kan gjøre linken litt kortere ved å feks skrive her og så merke det ordet som link på samme måten. Ellers så blir innlegget så bredt og hele tråden vanskelig å lese
Sorry har lissom aldri fått til det der, hvordan gjør jeg egentlig det, skritt for skritt??
Prøvde en gang, men da endte det med at halparten jeg skrev på siden ble link og masse forsvant.
Kan jo prøve å forklare jeg

1. Finn den siden du vil linke til, og kopier adressen fra adressefeltet
2. Skriv ferdig posten/svaret ditt
3. Merk det (eller de) ordene du vil at skal være link (klikkbare)
4. mens disse ordene er merket trykker du på den knappen hvor det er bilde av en liten jordklode med "kjetting" på, og får opp et liten boks. Lim adressen du kopierte tidligere inn i den boksen, og klikk OK.
5. Trykker du på "forhåndsvisning" kan du sikre deg at posten ser ut slik som du ønsket, hvis ikke kan du endre

Håper det gikk an å skjønne forklaringen min hehe
Takk takk det var veldig grundig og lett forklart, tror nok jeg skal klare det neste gang nå
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap