- Hjem
- Forum
- Hva skjer?
- Møte 30 april i bergen ak.
Møte 30 april i bergen ak.
30 April Saltvannsakvarium
Saltvannsakvarium ikke bare en drøm, en enkel tilnærming til oppstart. Roger vil holde foredrag om et enkelt oppsett for drift av saltvannsakvarium. Mange ønsker å starte opp med saltvannskar,men blir skremt av "myter" om hvor vanskelig og dyrt dette er. Her vil vi få en innføring i alternativt oppsett som gjør at alle akvarister kan starte med saltvann.
Det blir som vanlig auksjon og loddsalg samt sosialt samvær.
Vi møtes i Gimlehallen kl 19.00
Saltvannsakvarium ikke bare en drøm, en enkel tilnærming til oppstart. Roger vil holde foredrag om et enkelt oppsett for drift av saltvannsakvarium. Mange ønsker å starte opp med saltvannskar,men blir skremt av "myter" om hvor vanskelig og dyrt dette er. Her vil vi få en innføring i alternativt oppsett som gjør at alle akvarister kan starte med saltvann.
Det blir som vanlig auksjon og loddsalg samt sosialt samvær.
Vi møtes i Gimlehallen kl 19.00
Postet 29.04.08 kl 18:00
Postet 29.04.08 kl 20:29
Oioioi... Dette blir gøy!
Jeg har jo skumle planer om saltvannskar... ;D
Men har funnet ut at jeg kanskje bør vente til høsten, med å sette det opp. Greit å få litt info likevel...
Lurer forresten på om noen er interessert i å by på SAE? Jeg vurderer om jeg skal ta med meg noen til auksjonen i morgen.
Jeg har jo skumle planer om saltvannskar... ;D
Men har funnet ut at jeg kanskje bør vente til høsten, med å sette det opp. Greit å få litt info likevel...
Lurer forresten på om noen er interessert i å by på SAE? Jeg vurderer om jeg skal ta med meg noen til auksjonen i morgen.
Postet 29.04.08 kl 20:48
Endret: 29.04.08 kl 20:50
Postet 30.04.08 kl 08:03
Foredraget varer vel tl ca kl 20.00.
Kommer an på hvor mange spørsmål og diskusjoner det blir rundt temaet.
Men helt klart noe å få med seg hvis man har en saltvannajvarist i maagen.
Startet selv et saltvannskar etter Rogermetoden for noen mnd siden og det fungerer utmerket.
Ungene er glad for å ha Nemo på besøk...
Kommer an på hvor mange spørsmål og diskusjoner det blir rundt temaet.
Men helt klart noe å få med seg hvis man har en saltvannajvarist i maagen.
Startet selv et saltvannskar etter Rogermetoden for noen mnd siden og det fungerer utmerket.
Ungene er glad for å ha Nemo på besøk...
Postet 30.04.08 kl 11:50
Postet 30.04.08 kl 12:58
Postet 30.04.08 kl 14:26
Postet 30.04.08 kl 14:37
Postet 30.04.08 kl 15:28
Postet 30.04.08 kl 15:29
Postet 30.04.08 kl 15:33
Postet 30.04.08 kl 17:44