Møte 30 april i bergen ak.

30 April Saltvannsakvarium

Saltvannsakvarium ikke bare en drøm, en enkel tilnærming til oppstart. Roger vil holde foredrag om et enkelt oppsett for drift av saltvannsakvarium. Mange ønsker å starte opp med saltvannskar,men blir skremt av "myter" om hvor vanskelig og dyrt dette er. Her vil vi få en innføring i alternativt oppsett som gjør at alle akvarister kan starte med saltvann.
Det blir som vanlig auksjon og loddsalg samt sosialt samvær.
Vi møtes i Gimlehallen kl 19.00

Spennende, tror jaggu meg jeg utsetter hytteturen noen timer og møter opp.
Hvor lenge varer foredraget?
Oioioi... Dette blir gøy!
Jeg har jo skumle planer om saltvannskar... ;D
Men har funnet ut at jeg kanskje bør vente til høsten, med å sette det opp. Greit å få litt info likevel...

Lurer forresten på om noen er interessert i å by på SAE? Jeg vurderer om jeg skal ta med meg noen til auksjonen i morgen.
Foredraget varer vel tl ca kl 20.00.
Kommer an på hvor mange spørsmål og diskusjoner det blir rundt temaet.

Men helt klart noe å få med seg hvis man har en saltvannajvarist i maagen.

Startet selv et saltvannskar etter Rogermetoden for noen mnd siden og det fungerer utmerket.
Ungene er glad for å ha Nemo på besøk...
Hadde vært veldig kjekt å få Rogermetoden punkt for punkt i en tråd her inne. Så sant den ikke er patentbeskyttet...
Aggi
Hadde vært veldig kjekt å få [I]Rogermetoden [/I]punkt for punkt i en tråd her inne. Så sant den ikke er [I]patentbeskyttet[/I]... ;)

Hmm. Kanskje vi bør ta med penn og papir i kveld.. da vil vi hvertfall ha den punkp for punkt.
lurte på om jeg skulle ta med noen reker og en gruppe med c.aeneus ungfisk
Snaken
lurte på om jeg skulle ta med noen reker og en gruppe med c.aeneus ungfisk
Vil ha reker. Hvilken type?
den helt vanlige typen grønn reke /neocaridinia sp.
Dag Alan Killi
Jeg byr på SAE.

Ok jeg tar med 2. Fikk ikke tak i flere...
Tar også med litt javamose hvis noen er interessert...
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap