Spiser reker yngel??

Feks kampfisk yngel?? De er jo ganske små når de nettopp har klekket, så derfor jeg lurer på om kirsebærrekene mine kommer til og spise dem hvis de går sammen med rekene??
Lissi87
Feks kampfisk yngel?? De er jo ganske små når de nettopp har klekket, så derfor jeg lurer på om kirsebærrekene mine kommer til og spise dem hvis de går sammen med rekene??

Nei, det gjør de ikke
Mazter
[QUOTE=Lissi87]Feks kampfisk yngel?? De er jo ganske små når de nettopp har klekket, så derfor jeg lurer på om kirsebærrekene mine kommer til og spise dem hvis de går sammen med rekene??

Nei, det gjør de ikke

Supert, da kan de gå sammen med rekene når de har blitt frittsvømmende
Lissi87
[QUOTE=Mazter][QUOTE=Lissi87]Feks kampfisk yngel?? De er jo ganske små når de nettopp har klekket, så derfor jeg lurer på om kirsebærrekene mine kommer til og spise dem hvis de går sammen med rekene??

Nei, det gjør de ikke

Jeg ville vært mer redd for rekene. Fisk spiser med glede rekeyngel.
Mazter
[QUOTE=Lissi87][QUOTE=Mazter][QUOTE=Lissi87]Feks kampfisk yngel?? De er jo ganske små når de nettopp har klekket, så derfor jeg lurer på om kirsebærrekene mine kommer til og spise dem hvis de går sammen med rekene??

Nei, det gjør de ikke

Jeg ville vært mer redd for rekene. Fisk spiser med glede rekeyngel.

De skal jo ikke gå der for alltid, bare til de er rundt 3 mnd=)
Men jeg klarte jo å gjøre sånn at all yngelen ble spist opp så nå må jeg vente på nye egg og yngel
Tilfeldig bekjentskap
© Linda Widente
Reklame for plussmedlemskap