Noen som har paypal og vil hjelpe meg?

eg skal bestille eplesneil fra snail shop og lurte på om noen kan hjelpe meg? det blir tilsammen 25,21 kr og det blir 199 kr så det kan eg betale til deg =)

eg har paypal men sjønner ingenting av dt..
så vist noen er så snille og vil det så kan du få ein sneil når dei kommer til meg =)
+ 1 kr for eg kan betale 200 kr =)
Det å bruke Paypal er noe en bør lære seg først som sist
Stadig flere og flere utenlandske butikker foretrekker denne betalingsmåten, og det er like safe å buke Paypal, som å la være å bruke penger

Så lenge riktig visa-kort er registrert i profilen din hos paypal, trenger du strengt tatt ikke å gjøre annet enn å godkjenne ordren, når du er logget inn.
Er det ikke aldersgrense for bruk av slike betalingsmidler?
Det er vel ikke noe problem å få foreldrene dine til å hjelpe deg med dette. Cecilie?
Hei
men eg har lisom isje sjønt det med paypal...
noen som plis kan hjelpe og betale?
Hold deg unna PayPal først som sist sier nå jeg. Finnes ufattelig mange som har blitt r*vkjørt av dette firmaet. De kan finne på å stenge kontoen din for et godt ord. se her.
Og før noen spør, ja jeg har selv opplevd dette.
Wikdahl
Hold deg unna PayPal først som sist sier nå jeg. Finnes ufattelig mange som har blitt r*vkjørt av dette firmaet. De kan finne på å stenge kontoen din for et godt ord. [URLBLOCK1]. Og før noen spør, ja jeg har selv opplevd dette.

Tja, noen har jo alltid dårlige erfaringer med alt fra melk til kranvannet

Selv har jeg vel foretatt noen hundre helt problemfrie transaksjoner via paypal - som ellers ikke hadde blitt gjort, og jeg hadde måttet spre visa-infoen min ut over en rekke andre betalingssystemer.

At Paypal også kan gå inn som meklende part om noe skjærer seg, er jo etter min mening ikke å forrakte.
Kan nevne at det ble bestilt ganske dyrt kamerautstyr, betalt via Paypal. Leveransen ble ikke gjort som den skulle, og da ble pengene rett å slett trukket tilbake av Paypal, slik at kjøper ikke ble skadelidende.

Siden de fleste av oss er kjøpere, og ikke selgere, tror jeg vi har mye, mye mindre å frykte en håpløse selgere

Jeg kommer i alle fall til å fortsette å bruke Paypal - når jeg har penger da :p
Cicilie Telle
men eg har lisom isje sjønt det med paypal... noen som plis kan hjelpe og betale?

Du må være 18 år for å bruke paypal!
Er du 18 eller? Hvis ikke må foreldrene dine gjøre transaksjonen for deg, tviler på at noen her inne vil hjelpe deg dersom du er under 18 år.
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap