- Hjem
- Forum
- Vanlige butikker
- Tropehuset på braut
Tropehuset på braut
Hei
Eg må bare skryte litt av tropehuset på Braut / Kleppe i Rogaland. Det er ein stor dyrebutikk som dei har mykkje ting til fisker. Det er ikkje det største utvalget av fisker men dei dei har er veldig bilige. Om du skal ha fiskemat i Bryne-Kleppe området bør du ta turen til Braut. Viss du skal ha deg nytt akvarium har dei eit heilt grit utvalg.
Dei har "faste lave priser" pluss nokon gode tilbud.
Dei som eiger butikken er veldig hygelige.
Det ikkje altid dei har tid til å hjelpe til å foreksemper fange opp fisker for dei er bare 2 som jobber der til vanlig
Eg ønsker at andre som har vert på Tropehuset på Braut skriver om kva dei syntest om butikken.
Eg må bare skryte litt av tropehuset på Braut / Kleppe i Rogaland. Det er ein stor dyrebutikk som dei har mykkje ting til fisker. Det er ikkje det største utvalget av fisker men dei dei har er veldig bilige. Om du skal ha fiskemat i Bryne-Kleppe området bør du ta turen til Braut. Viss du skal ha deg nytt akvarium har dei eit heilt grit utvalg.
Dei har "faste lave priser" pluss nokon gode tilbud.
Dei som eiger butikken er veldig hygelige.
Det ikkje altid dei har tid til å hjelpe til å foreksemper fange opp fisker for dei er bare 2 som jobber der til vanlig
Eg ønsker at andre som har vert på Tropehuset på Braut skriver om kva dei syntest om butikken.
Postet 07.05.08 kl 17:08
Jeg liker også veldig godt tropehuset.. Kjøper alt av fiske, katte og rotteutstyr der.. Kjøper ikke så mye fisk der pga karene ikke er særlig fine, de er som regel ganske skitne og og har mye grums og drit liggende på bunnen.. Har kjøpt scalarer og coryer her og merker at det er større frafall på fiskene fra tropehuset enn fisker fra feks. maxi zoo, M44 og ikea, noe jeg synes er kjempe dumt siden tropehuset er billigere..
Jeg har fått beskjed om at hvis jeg vil kjøpe fisk så kan jeg fange dem selv siden de som regel har det veldig travelt med kunder osv.. Synes det er ganske greit for da får jeg akkuratt de fiskene jeg vil ha=)
Jeg har fått beskjed om at hvis jeg vil kjøpe fisk så kan jeg fange dem selv siden de som regel har det veldig travelt med kunder osv.. Synes det er ganske greit for da får jeg akkuratt de fiskene jeg vil ha=)
Postet 07.05.08 kl 17:28
Jeg må bare skryte litt jeg og. Disse jobber virkelig sjikkelig for at du skal få god service. Det er plukk og mix med planter å fisker som du selv vil. Veldig stort utvalg i billige akvarier og gnagerbur. Mye større utvalg i hunde og katteutstyr og en del fugl og. Masse utvalg i for og du kan gå ut med for for mangen måneder og ikke noe er det same. Veldig stort utvalg av div snack til alle dyr. De har ikke så mye filtermateriale som selges løst som blåsvamp som jeg vet men de har i hvertfall filtermateriale til den gamle pumpa jeg fikk med som er en Fluval 2 og ikke fluval 2+ Min er mye mye eldre.
Reagerer litt på mengden alger og slikt i akvariene men det er jo for de ikke har tid nok.
Reagerer litt på mengden alger og slikt i akvariene men det er jo for de ikke har tid nok.
Postet 16.06.08 kl 12:45
Dei er litt lite folk som jobber der . det er jo litt rot osv i butikken, viss eg hadde jobd der ville eg ha søkt etter folk som kunne jobbe litt om sommeren. Det er sikker mangen som kanskje har lyst på ein sommerjobb i dyrebutikk ?
Eg tenkte litt på om eg skulle spør om det var mulighet til å få ein liten sommerjobb der da det var så mye rot og mye alger. Det er jo ein grei jobb for ein gut på 14 år som liker akvarium.?
Eg tenkte litt på om eg skulle spør om det var mulighet til å få ein liten sommerjobb der da det var så mye rot og mye alger. Det er jo ein grei jobb for ein gut på 14 år som liker akvarium.?
Postet 16.06.08 kl 14:26
Jo det går nok an å spørr. Tenkte på deg jeg og kanskje vis jeg ikke får på Bryne. Var der og i dag og kjøpte en varmekolbe og oksehjerte for bare 150 kroner. Og dette var en 200w varmekolbe. med den prisen hadde du kanskje fått en 25w. Veldig billig det for 125 kr for en på 200 w. Men det beste er at alle akvastabil varmekolber er 125kr.
Postet 16.06.08 kl 15:36
Postet 20.04.10 kl 17:42
CorteseNoen som vet om det er noen tilbud på Tropehuset angående akvarium? Hva er prisen på akvarium og hvilken størrelse anbefales for en ny begynner? :)
spørs vel litt hva du er ute etter? skal du ha noe lite så har dem mye og rimeligt. Kjøpte nettop et 30L med armatur og lyskilde samt pumpe til 395,-
Kjøper du akvarium uten pumpe etc. så har dem inne det meste her og til greie pris.
anbefaler deg å dra å se, det er uansett ikke dyrere enn på dyrego..
Postet 07.05.10 kl 19:53
Postet 08.05.10 kl 16:00