Vestfoldinger se her!

Larvik Akvarieklubb

Velkommen til møte i LAK !

Tirsdag 13. mai kl 19.00

Møtelokaler Borgejordet 23 i Larvik (gamle Østlandsposten bygget.) Baksiden av bygget om det er ledig. Viss ikke sitter vi oppe i kantina.
Agenda :
Vi prøver igjen, Torstein Tønnessen fra Krizoo kommer og holder foredrag for oss om sykdommer
Det blir som vanlig veldig sosialt
Alle velkommen, du ja

Erik Rune Larsen
TLF 99241961
Jeg kommer Erik Rune:P. Nå har dte blitt reol på meg også hehe
Får vel se om jeg ikke slenger meg med jeg også!
Må jo se hva dere driver med der nede .
Terjetee
Får vel se om jeg ikke slenger meg med jeg også! Må jo se hva dere driver med der nede ;) .

Vi har plass til mange, så ta med alle akvarie venner å kom.

Erik Rune
Skal Torstein dit å snakke om sykdom, da er det virkelig verdt å få med seg. Det er til tirsdag det!! Men aner ikke hvor det er da?? Kanskje noen kan kjøre sammen??
Er veldig lett å finne fram, kjør forbi Nordbyen kjøpesenter i larvik(nansetgata) og ned mot sentrum. Da vil du ettervært få skilta Borgejordet inn til venstre, lurer faktiskt på om det ikke står skilt inn til ligningskontoret også. Ta inn her og etter ca 500 vil du få et stort mursteinsbygg på venstre side, og så er du framme:P
Ikke så lett når man ikke engang vet hvor nordbyen kjøpesenter er!! Ingen andre fra tønsberg/stokke jeg kunne sittet på med da?? Kan jo evnt møtes på sørby, bussplassen der.
Hehe nei da er det ikke så lett:P Men dere i midtfylke må komme dere mere sørover enn kunn å farte i Tønsberg vettø...ikke verdens navle det ass:P
( ironi for de som ikke skjønte det)
Men jeg vet om flere som kommer, bla medlemmer fra Horten og omegn akvarieklubb etc.
Jodda Tom, stemmer det.
Og vi som bor på landet har ordnet oss GPS i tilfelle vi må navigere i storbyen.
Kan jo ikke risikere å rote oss bort i metropolen Larvik
Men jeg kommer ihvertfall fra Horten.
Kan vel ikke skryte på meg å si at jeg bor i byen jeg heller:P, men en gps i bilen skader aldrig hehe. Uten den hadde jeg vel sliti å finne fram til deg på landet hehe:P
Fort gjort å kjøre seg bort i "storbyen" Larvik vettø haha:P
vel, å komme seg til larvik og tilbake med buss, så sent på dagen er ikke så lett. så jeg må nok si pass der, desverre, hørtes interessant ut selv om jeg har null peil på hva som skjer i sånne klubbmøter :p
Sanne
vel, å komme seg til larvik og tilbake med buss, så sent på dagen er ikke så lett. så jeg må nok si pass der, desverre, hørtes interessant ut selv om jeg har null peil på hva som skjer i sånne klubbmøter :p

Send en epost til Terje som svarte litt lenger opp og hør om han har plass, han bor jo i Horten.
For er enig med deg at kollektiv transport er noe tull hehe....går jo aldrig buss når man skal noe hehe. Funker sikkert i Oslo etc men ikke andre steder.

Blir som reglel mye fiske prat på slike møte naturlig nok, stifte bekjentskaper med likesinnende, utveksle erfaringer etc
Og i nye og ned så kommer det også folk med interesante foredrag
Det er i kveld det...........

Erik Rune
Tilfeldig bekjentskap
© Tiril Haug
Reklame for plussmedlemskap