Ciklide sparker igang 400 liter'n! (side 8)

Det finns ett liv utenfor AF og i det livet er jeg elev andre år ved Atlanten VGS i Kristiansund. Her går jeg på linja Media & Kommunikasjon hvor jeg har foto som valgfag.
Dermed sier det seg selv at jeg er glad i å ta bilder.
Å siden jeg synes det er gruelig lite bilder i tråden min så langt skal dette endre seg nå.
Jeg har ett nytt kamera - Canon 450D som jeg alltid har med meg dersom jeg er ute å spaserer med bikkja eller bare sitter å ser på akvariet.
Jeg tar bilder av alt mellom himmel og jord, men foretrekker å ta bilder av dyr.
Det være seg kattene, bikkja, kuene eller fiskene.
Det er dumt man bare kan laste opp 3 bilder per post, for jeg har veldig mange å dele med dere. Men da får det bare gå over flere poster.
Bare de to siste dagene har jeg knipsa nesten 700 bilder, så det sier seg selv at jeg ikke kan laste opp alle.
Jeg kan derimot laste opp noen.
Først ut er bildene av kattene. Per Putt'n, Rita Pussiluskan og sistemann lille Miss, som egentlig ikke er vår, men som ofte kommer over fra nabotomta på besøk.
Lille Miss elsker å plage Per.
Per hadde nok knerta Miss med èn labb dersom han hadde villet. Men han viser nåde. ^^
Hehe..
Lille Miss framstår som en skikkelig drittunge!
hehe.
Den Tibetanske Spanielen Amandus.
Etterpå stakk jeg innom Rautebolen (fjøset) å knipsa bilder av noen kuer som var ute.
Kua er uten tvil ett meget undervurdert dyr.
Helt enig, jeg har alltid likt kyr. Var alltid noen okser på beite i nærheten der jeg vokste opp, selv om vi ikke hadde fjøs selv. Om jeg gikk forbi, og ingen så meg, så snek jeg meg alltid inn i innhegningen for litt kos. Dette var ikke digre fullvoksne okser, men slike som bare gikk på beite om sommeren før de ble slaktet til høsten. De var likevel betraktelig større enn meg

Kanskje vi etterhvert får kyr som kjæledyr akkurat som griser har vært en stund. Bare se på denne lille kurasen. De er bare skikkelig søte
Da er det duket for bildene som kanskje egner seg best til dette forumet.
Akvariebildene.
Den store Discusen er selvfølgelig avbildet, å ettersom den er så rolig som den er, så er den av de letteste motivene i tanken.
Inaktiv bruker
kepefine bilder =;-D
Noen litt mer "random" bilder.
Inaktiv bruker
å så søt hun på det bilde =
Shopping igjen idag!
Jeg var innom Buddy, å så at de hadde noen store flotte vallisneria.
Jeg kjøpte tre potter vallisneria og en sverdplante.
Da jeg kom hjem kasta jeg ut limnophila sessilifloraen (Jeg følte at den "røytet" for mye, mulig for dårlig lys?) og plantet i vallisneriaene.
På andre siden av rota plantet jeg sverdplanta, som heller ikke var så liten.
Ble pent.
Ok. Det er på tide med flere bilder av akvariet, and here they come.
Er det forresten noen som vet nøyaktig hvilken vallisneria dette er??
Inaktiv bruker
kempefinebilder Ciklide =
Litt flere bilder.
(blant annet av en sulten Discus og nattehimmelen ikveld! xD )
Filtrene og den ene luftpumpa, og diverse mat og fjas som oppbevares inne i skapet.
Ett forsøk på ett akseptabelt helbilde av akvariet.

Pluss, et bilde av den steinkule store bade anda jeg kjøpte på Ergo for noen dager siden, for å ha på badet mitt i Kristiansund.
"Argaste badeanda i balljbyn!" Hehe.
Tilfeldig bekjentskap
© Mona O
Reklame for plussmedlemskap