Vestfold akvarieklubb (side 21)

Minner om møte imorgen kl 18.00 i Horten hos Jrr.
Sted: Rustadgata 73, 3187 Horten.
Akvariemøte 12/1-12
Da har vi sittet og diskutert alt mulig, men innimellom kom vi frem til at vi legger hele vestfold akvarieklubb på vent og fortsetter som en koseklubb med hjemmemøter for oss som henger sammen.

Siden det blir hjemmemøter er ingen særlig interessert i at fremmede folk skal komme, men heller at vi skal kunne be med en vi kjenner som er interresert. Så får vi bare se med tiden hvor mange vi til slutt blir på møtene og om det blir en interesse for å starte opp klubben igjen.

Slik ting står nå:
Idag var vi kun 5 på møte, 3 er nye. 1 i styret kommer mest sannsynlig til å flytte utenlands iløpet av året, en annen er jo ikke så inne i akvarie for tiden, men gått over til en annen hobby. Tredje personen i styret måtte unsskylde seg pga privat basis ikveld. (Sånt er jo helt akseptabelt).
Så det er litt vanskelig slik tingene er nå og skulle satse på klubben.

Derfor blir møtene hermed hjemme hos forskjellige og vi legger ikke ut informasjonen om hvor det er, her. Legger ut sammendrag av møtene istedet, kanskje noen bilder og slikt også.

Vi nøt iallefal en deilig sjokoladekake, friskt vann og litt klementiner. Nydelig, den klarte Jrr bra. Mye nytt å ta inn over seg med nye medlemmer, bli kjent kose snakk.

Så bir det ned i kjelleren for å hente akvariet mitt før jeg drar, dessuten ser jeg en veeeeldig fin plante oppi ene karret her som jeg jammen tror jeg skal ha med litt av.





Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap