Tips til forbedring av siden. (side 5)

Skorstein

Dette har vært oppe før, og det er gode grunner til at det ikke går an

Som referanse kan du sjekke denne linken, dette med geografi står i den 11. posten i tråden.
Inaktiv bruker
Omvendt rekkefølge? :)
Hadde det ikke vært greire å ha de nyeste innleggene i forumet på første side? Synes det er litt tungvindt å måtte bla seg bakover får å lese det nyeste. Ihvertfall under "personlige akvarietråder" o.l

Kanskje dette bare er smak og behag
...Jeg regner med at du mener de siste innleggene i de forskjellige trådene, og der finnes det jo alltids en link under i kolonnen under overskriften "Siste inlegg" du kan klikke på som fører deg rett til siste inlegg, som navnet på kolonnen antyder...
gull(fisk)gutten
syns det er litt vanskelig med alle disse navnene når man søker i fiske/plante osv. basene.. eks. på dette var jeg skulle søke etter huhiliiål (eller hva den nå het.. ) så burde kommet frem noe sånn som mente du kuihilli ål (eller hva det nå het :P ) måtte tilslutt på google og søke etter kuhilii ål for dem har jo sånn mente du greie.. så trykte jeg på den og limte det inn i fiske/plante basene.. så var det et navn foran kuhilii ål som måtte skrives inn :( så jeg brukte nærmere 10 min. på og finne noe så enkelt som kuhilii ål :P det var litt kjipt.. sørger jo for at man ikke orker og fylle inn alt på akvariumene! bare litt ris :)


Denne skjønte jeg ikke..?
søket kommer i null resultat hvis du ikke skriver ting riktig, tror jeg han mente
og etterlyser en funksjon som da leter etter nærmeste stavemåte med resultat, slik google har. eller no.
gull(fisk)gutten
syns det er litt vanskelig med alle disse navnene når man søker i fiske/plante osv. basene.. eks. på dette var jeg skulle søke etter huhiliiål (eller hva den nå het.. ) så burde kommet frem noe sånn som mente du kuihilli ål (eller hva det nå het :P ) måtte tilslutt på google og søke etter kuhilii ål for dem har jo sånn mente du greie.. så trykte jeg på den og limte det inn i fiske/plante basene.. så var det et navn foran kuhilii ål som måtte skrives inn :( så jeg brukte nærmere 10 min. på og finne noe så enkelt som kuhilii ål :P det var litt kjipt.. sørger jo for at man ikke orker og fylle inn alt på akvariumene! bare litt ris :)


Vi kan neppe forvente at de skal sitte og programmere inn alle tenkelige feilstavinger av et fiskenavn

Det er utrolig mange rarefiskenavn, så skjønner godt de kan være vanskelige å huske, men det hjelper med øvelse.

Når man ikke er sikker på stavinga, kan det lønne seg å lete ved å søke f.eks på Ku* i fiskebasen. Da kommer alle fiskenavn med bokstavkombinasjonen Ku opp i søkeresultatet.
Det er vel dette personen ønsker at skal skje automatisk dersom det kommer null treff? Vet ikke jeg, men vil anta at det er det..
Hvis ikke lærte personen hvordan en skal søke slik nå iallefall
Savner paludarium som alternativ ved registrering av akvariumtype.
Et ønske og et tips fra meg:

1. Savner VELDIG Biotop som søkekriterium i fiske og plantebasen.

2. For å markedsføre fotokonkurransen bedre kunne vinnerbildet ligget under "månedens akvarium" på venstresiden når du er inne i trådene. Den er for lite synlig, tok mange måneder før jeg oppdaget at det var en fotokonkurranse her inne. Månedens akvarium derimot oppdaget jeg med en gang.
HAr et tips til forumet, og det er at når folk leser en tråd så kan de sette en pluss eller et minus på innleggene til andre etter om de synes de er bra eller ikke. Dette tror jeg er mye mer praktisk enn at alle sier det samme bare for å få frem poenget sitt. Håper noen skjønte hva jeg mente, hvis ikke får dere si ifra så skal jeg prøve å foklare nærmere.
Ting jeg ønsker:
1.Hva med bruke sånne tegn som det her i innlegg?
2.Hva med å ha måndens Tråd/inlegg?
Min mening om slike smileys er at det lett kan bli mye rot i meldingene.
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap