Planter fra utlandet

Jeg lurte på om noen her vet om det mulig å ta med seg planter fra utlandet(i dette tilfellet London) til Norge?
Inaktiv bruker
hehe, jeg lo godt da jeg leste dette innlegget, da noen jeg kjenner fikk noen problemer da de prøvde på dette...
han hadde pakket de finte plantene i poser, hygrophila corymbosa tror jeg det var... så kjørte han bagen gjennom den derre sjekk innhold maskinen, så begynte hu dama å lure på hva han prøvde å ta med seg, å da kom full utrykning med rundt 20 snut som samlet seg rundt mannen, han ble helt fortvila, han kjønte jo ikke hva han hadde gjort galt, så tok dem opp posene som dem trodde det var cannabis i, da skal du se sjefen blei flau etterpå... sender 20 folk for å arrestere en mann for å ta med seg akvarieplanter hjem... jaja, han kom seg i hvertfall hjem med plantene, så jeg tror det skal gå bra jeg er ikke sikker, men det gikk i hvertfall bra for han
Akvarieplanter fra utlandet,..
Pleca
Jeg lurte på om noen her vet om det mulig å ta med seg planter fra utlandet(i dette tilfellet London) til Norge?


det her kan være risikabelt da man faktisk infører planter til Norge,.
det er litt strenge regler for sånnt om man skulle bli stoppa i tollen,. men
har selt tatt med Akvarieplanter fra USA, nemmlig stor andemat fra florida.. det gikk bra,. bare pakka den godt inn i en akvarie pose og merka den med innhold, å sjekka den inn med bagasjen som vanlig,.
det gikk greitt det,selv etter at bagsjen blei sjekka med innhold..
men vær obs at man kan få problemer i tollen Norge,.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap