Tygging på golden?

Lurte på om dere kunne se om denne tygget, fordi jeg er usikker.

Mvh Kenneth
Synes det ser ut som både hakepose og bollekinn
Se om hun spiser også, hvis hun bare svømmer etter maten uten å spise så kan du nok være sikker på at hun passer egg
Har ikke sett henne spist noe siden igår morges, hun virker også totalt uintressert på det som skjer ellers i karet, virker litt sky å trekker seg heller unna. Har sett lissom gjøre litt tyggebevegelser men er ganske fersk når det kommer til malawi.

Men hvis det da er slik at hun 'tygger' burde jeg sette henne i ett eget kar når tiden nærmer seg? Hvis jeg bare klarer å fange a, kjappe små fisker gitt!!

Mvh Kenneth
KPLECO
Men hvis det da er slik at hun 'tygger' burde jeg sette henne i ett eget kar når tiden nærmer seg?

Kommer an på hva du ønsker selv: Lar du hua få gå i karet så hun spytter der så vil kanskje noe yngel vokse opp, og bli noen tøffinger
Hvis du har bare seks fisk i en 350-liter (i følge profilen) og samtidig har gode gjemmeplasser for yngel (stein, plante o.l.) så vil kanskje en god del av de vokse opp der.
Eller du kan flytte henne over i et annet kar etter ca to uker, og sette henne tilbake når hun ikke gidder å bry seg om yngelen lenger. Mer stressende for henne, men hun kan få litt ekstra god mat etter "fasten".
Lykke til uansett. Artig med "unger"
Jepp går bare seks stk. der nå om dagen, skal på dyrebutikken jeg bruker på lørdagen å bestille meg noen flere da.

Da blir det en trio til med hongi, golden.. Forhåpentligvis Synodontis njassae( Hvis de skaffer=/)

En god gruppe med demasoni og cynotilapia Afra trio.

Det får holde da gitt, og hvis da disse også yngler med tia da må et nok til ett kar til snart!! =) Hehe litersyken har tatt overhånd!

Tror jeg rett å slett bare lar henne spytte i karet første gangen hos meg iallefall, så får vi se hvor mange som overlever. Gjemmeplasser er det iallefall godt med nedi der!

Nå forer jeg bare malawiene mine med ciklide sticks eller noe tror jeg det het, skal prøve å lage en sånn derre rekemix til helga. Noen oppskrifter?

Mvh Kenneth
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap