Vokser finnene ut igjen

mine guppy er finne spist av kampfisk vokser finnene ut igjen
Om de ikke fortsetter å bo med kampfisken slik at ikke finnene nappes mer, burde de vokse ut, ja.

Det kan sette seg til med sopp eller infeksjon, så jeg ville hatt esha 2000 klar i tilfelle. Men som regel vil hyppige vannbytter sørge for et godt miljø slik at finnene gror raskt og uten problemer.
burde jeg ta livet av dem jeg har ikke noe annet kar som jeg kan starte untakt 240l men det må jeg vente med til etter sommeren
kan det være at guppyene ikke bli finne spist viss jeg slipper betta'en
Jeg må bare spørre om det er vanlig at kampfisk spiser finnene og halen av guppy? Hadde et slikt stort problem når jeg hadde kampfisk, Men etter den døde, vokste di ut gjenn og hadde ikke slikt problem igjenn. Men har aldri kjøpt kampfisk etter det...
kampfisk liker ikke "samboere" med lange slør nei, de blir som regel spist på
finnes noen som har vært heldige og hatt fiskene ilag uten at det har skjedd noe, men jeg ville ikke tatt sjangsen
ja da det er vanlig at kampfisker spiser halen og finnene( har hatt det samme problemet sjølv)
Men det tok ikkje lang tid etter at eg tok ut kampfisken at halen vokset ut men det tok lenger tis før finnene vokset ut igjen,
Tilfeldig bekjentskap
© Tom Kristiansen
Reklame for plussmedlemskap