Midtstag i akvastabil 128 liter

Jeg har registrert at i de nye effektline karene er det midtstag men i mitt gamle er det ikke. Betyr det at mitt gamle er mindre sikkert enn de nye.

De nye karene er også fryktelig stygt og ujevnt silikonert. Det ser ut som det har stått en full danske med en fugepistol og silikonert i en fei mens mitt gamle kar har helt rette maskinsilikonerte fuger. Noen som vet hvorfor?
Lurer også på det samme, har et nytt ett og silikoneringen ser ut som den er gjort på under 5 minutter.
Har et gamelt 128 L karr jeg (ihvertfall over 20 år), der er fugene veldig bra, og det er midt stag på karret(seff akvastabil).
Har akvastabil lagett karr med og uten midt stag da eller?
Jeg har akvastabil gamel type 128 liter. Der er midtstag pop-naglet fast.
Ken Myrseth
Har et gamelt 128 L karr jeg (ihvertfall over 20 år), der er fugene veldig bra, og det er midt stag på karret(seff akvastabil:)). Har akvastabil lagett karr med og uten midt stag da eller?


Det er ingen spor etter midtstag på mitt så da må de jo ha laget noen med og noen uten. Hva er da vitsen???

Eller kanskje de var fulle da de laget mitt og glemte det. Så ble de edru og laget fine fuger etterpå
Espen Frithjofsen
Eller kanskje de var fulle da de laget mitt og glemte det. Så ble de edru og laget fine fuger etterpå ;)


Hehe. Årets forklaring.

Jeg hadde bare akvastabil før.. kjøpte vel 128 litere på slutten av 1990-tallet (så det er jo ikke sååå lenge siden). De hadde i hvert fall midtstag og pene fuger. Det er stort sett det jeg vet om saken :p
Jeg har nylig kjøpt eit nytt 128 L effektline kar, og der er silikonfugene heilt perfekte, fullstendig glatte og fine. Ikkje antydning til ujevnheter i det heile tatt
Tilfeldig bekjentskap
© Frode Storheim
Reklame for plussmedlemskap