Mange bøtter vann.. (side 9)

neimenn, trillene er ute å farter gitt. de tør så lenge jeg sitter stille i stolen min :p
har knapt sett ei reke idag, men javamosen har virkelig vokst. er flust med gjemmeplasser og.
karet holder ca 24 grader, ett par grader over hva jeg vil, men det blir nok ikke kaldere før til vinteren. har minst en kjønnsmoden hunn, så det er bare å vente. skal ikke se bort i fra at jeg ikke ser om de har formert seg før det er en hel bøling oppi der :p
Du kommer nok garantert legge merke til de store hunnene som "lufter egg" før det blir forøkelse i alle fall
hunnen min er allt annet enn stor! skal jeg love deg :p ikke som amanoene mine du ikke kan unngå å se. disse må man nesten lyse med lykt og lupe etter :p røde reker er bedre i så måte da de har større kontrast til omgivelsene :p
Mente ikke nå, men hunnene blir merkbart større og med godt synlige egg før det blir en hel bøling oppi der
hehe, vi får se, de blir bare 2.5 cm så de er jo ikke store greiene


noen bilder, blue pearl, og ett par runde triller :p

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Det er en reke jeg bare skaffe meg etterhvert Blue Pearl rekene var helt nydelige. Får vel skaffe meg et nano-kar til, samme som jeg har de blå tigerrekene i (31 liter helglass). Hehe

Hvem hadde trodd for bare få år siden at å holde reker i akvarium skulle bli sååå voldsomt populært? Det er jo utrolig at de ikke ble populære før. Det er så interessante vesener, fredelige og flotte farger, og virkelig morsomt å sitte og studere dem der de er så travelt opptatte dagen lang Og man kan ha dem i akvarier med overkommelig størrelse også.

Hiv gjerne ut flere rekebilder, Sanne!

ja, de er nydelige, når jeg får øye på dem :p har bare 14 med mindre fler har falt fra. har og bare kit linse, så 90% av bildene blir bare drit :p litt shaky hender hjelper ikke. men vær sikker, får jeg fler bra bilder skal jeg slenge dem ut

men akkurat nå, har jeg bare en gravid amano å by på :p
kuhlier er alltid en kilde til latter... denne skulle absolutt ha tak i den matbiten der.... bildene er brede, så klikk dem for full størrelse

[External Image]

[External Image]

[External Image]


og til slutt en liten fyr som vil si hallo :p

[External Image]
Må si at jeg ikke har skjønt helt hvor god du er til å ta bilder av de der før jeg har fått meg kuuhliåler selv nå, det er jo utrolig små og flotte detaljer du får fram på dem
takker ^^;
mine er ikke så små, men man ser jo forskjellen til neontetraene... men de kuhlibeibine man får i butikken er jo knøttsmå i forhold til de jeg har. de stikker lett og gjemmer seg, så ta bilde av dem er ikke så enkelt med mindre de bestemmer seg for å ligge stille :p
denne lå i klem under en utløperstengel av vallisneriaen min, men den skulle absolutt ha tak i maten.. :p (den kom seg løs altså :p)
erru glor på...
[External Image]
Hehe godt de ikke er større enn oss, i så fall ville det blikket der vært rimelig skremmende
If looks could kill eh? :p
Den der var stilig. Nå har jeg fått ut noen bilder av kuuhliålene mine jeg og
sjekk de snurrete følerne og det furtne oppsynet der da :p


[External Image]
Fin
Har du akkurat hatt bursdag? mener å huske at det sto at du var 24 forrige uke på profilen :P i så fall, happy bursdag
jeg har bursdag i april jeg xD
Oki.. hmm kanskje det var min profil jeg så det på :P hehe
Hvor får du kjøpt de fine sneglene der?
Sanne
sjekk de snurrete følerne og det furtne oppsynet der da :p


Fôrer du sneglene dine med sitron? Så ut som den snegla hadde spist no' skikkelig surt!
på rubrikk her faktisk. men skal selge/gi bort noen av mine, de er for store og for ivrige i matfatet.. har heller ikke så bra gh som de krever, så jeg håper på å skaffe de ett nytt og bedre hjem etterhvert. jeg trodde faktisk sneglene var mindre, men disse er jo større en trillene mine jo xD
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap