- Hjem
- Forum
- Snegler/skalldyr
- Biereker i akvariet
Biereker i akvariet
at jeg lurer på om jeg kan ha biereker i mitt 13 liter plastakvarium.
har siklet etter disse i snart to uker(ble forelsket ved første øyekast)
jeg fikk også øye på at de ikke trengte mer en 10 liter så det jeg lurte på var om jeg som ikke har hatt reker før greier å få disse til og leve over,
har lite lyst på neocardina sp. og kirsebærreker side foreldra mine spurte om de kunne få noen til frokost hvis jeg fikk tak i.
og er det lett å få tak i biereker.har ikke sett noen anonser her AF.
har siklet etter disse i snart to uker(ble forelsket ved første øyekast)
jeg fikk også øye på at de ikke trengte mer en 10 liter så det jeg lurte på var om jeg som ikke har hatt reker før greier å få disse til og leve over,
har lite lyst på neocardina sp. og kirsebærreker side foreldra mine spurte om de kunne få noen til frokost hvis jeg fikk tak i.
og er det lett å få tak i biereker.har ikke sett noen anonser her AF.
Postet 10.06.08 kl 20:55
Postet 11.06.08 kl 19:07
Siden disse kan være både dyre og litt vanskeligere å få til enn feks kirsebærreke så ville jeg kanskje råde deg til å prøve deg på disse enklere først om du ikke har hatt reker før.
Ellers kan du jo høre hvilke arter din nærmeste dyreforretning har mulighet for å bestille. Ligger også en annonse her inne på Red Bee, men det var kanskje ikke disse du tenkte på?
Ellers kan du jo høre hvilke arter din nærmeste dyreforretning har mulighet for å bestille. Ligger også en annonse her inne på Red Bee, men det var kanskje ikke disse du tenkte på?
Postet 11.06.08 kl 19:30
Postet 11.06.08 kl 20:30
Postet 11.06.08 kl 20:58
Postet 11.06.08 kl 22:35
Postet 11.06.08 kl 22:40