Gk,s våte hjørne. (side 13)

Ja david, det var de jeg kjøpte av selger nummer 18...
Inaktiv bruker
det var faktisk jeg som hade med meg di 5 Corydoras aeneus som du skafet deg på auksjonen =
Jeg vet det David...
Har leita litt rundt i gamle akvariebilder på pcen og funnet noen gamle oppsett, blant annet det første oppsettet mitt

Dette bildet er tatt etter at jeg akkurat har solgt unna all fisken(14-11-07) jeg har for å kjøpe pirayaer... ikke så veldig fint akkurat,.
[External Image]

Dette er rett etter at jeg har innredet karet for andre gang...(14-11-07) fiskene ble kjøpt dagen etter...
[External Image]

Nå har pirayane vokst litt.. (7-3-08)på bilde er det fem pirayaer... begynnte med 10 stykker, endte med tre:S :P
[External Image]
Og slik ser karet ut i dag. Bildet er bedre i, innredningen er bedre(synes nå jeg) og jeg har selvfølgelig mer kunnskap om fiskene mine

[External Image]

I dag har jg vært på akvarietmagasinet i oslo og kjøpt korkbark i løsvekt.
Barken skal brukes i et av de to nye 128 literne mine(tråd om dette er her ), som forhåpentligvis kommer i løped av uka.


gleder meg.
glemte bilde

[External Image]

Beklager den dårlige kvaliteten på bildet, driver og leter desperat etter et speilreflekskamera på finn.no.
Inaktiv bruker
fint bilde gk =
Bilde av mons
Legger bare inn et parr bilder av Mons...


[External Image]


[External Image]


[External Image]
Det er ikke så veldig mye å skrive om for tiden... alle fiskene har det fint, ingen yngel, ingen egg, ingen sykdoms eller nitritproblemer.. ingenting
Det eneste de gjør er å spise og baise, spise og baise; )


jah, tenkte det var på tide med en ny avatar.







[External Image]
Legger bare ut et par bilder, som er tatt med mitt nye canon 1000 d
Inaktiv bruker
gratis med et nyt kamera gk =
Kanskje du kan ta en tur innom i jula og ta noen bilder for meg av saltvannstanken. Som du ser er bildene jeg har tatt med kompaktkamera er de ikke all verden å skryte av
Det skal jeg nok få til arthur...

legger ut et bilde jeg tokk med kameraet i går, fornøyd med det ja.


[External Image]
En liten oppdatering av terianriet Costa rica zebraen har akkurat byttet ham, det er derfor den så blå...
glemte å forstørre de...


[External Image]


[External Image]


[External Image]
Og zoooooom inn.


iiiiih
[External Image]
den var søt da, digger slike små innsekter.
Ja, de er ganske kule
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Gradin
Reklame for plussmedlemskap