Gk,s våte hjørne. (side 4)

david g
hæ på bilde er grus jeg ser =:-D


Åja sånn ja:O for jeg har sand på bunnen men ikke på stranda. Kjøper det i morra før jeg skal hente slamkryperen jeg

Takk for tipset, det viste jeg ikke
Må bare legge ut noen bilder....


1. den ene killien...

2. sebra sneglen...

3. gullguramien...

Bildene er ikke av så bra kvalitet men de får duge...
å eg og har lyst på killifisker.
Eg gleder meg til eg skal flytte ned og eg kan kjøpte meg flere akvarium, og då skal eg ha eit lite til bare killifisker
Fisken Magnus
å eg og har lyst på killifisker. Eg gleder meg til eg skal flytte ned og eg kan kjøpte meg flere akvarium, og då skal eg ha eit lite til bare killifisker :D


Ja det er noen fine fisker, for tiden har jeg bare to hanner men jeg skal bestille en hun, hunnen og den ene hannen skal da gå sammen i 35 litern og hvem vet kanskje det blir noen yngler
Inaktiv bruker
hei gk skal du ha moen andere fisk med slamkryperen ?
tenkte å ha noen black mollyer, det kan jo gå i både brakktvann og i ferskt vann.
Slamkryper is in da house!!

var i byen tidligere i dag og hentet den, den er ca. 10-11cm lang.
mens jeg var i butikken kjøpte den etterlengtede sanden, fant en finkornet, mørk sand som jeg la på den ene stranden. kjøpte også noen sirriser som slamisen kan kose seg med.

Navnet på dette vidundere er Mons

Skulle gjerne hatt noen bilder men kamera klikka:S
Bilder avslamkrypern mons.
Her er bildene av samkryperen mons

1. fortsatt i påsan...

2. chiller på stranden

3. chiller i vann overflaten..
Takk

Venta et halt år på at den tilfeldig skulle komme i butikken, og så fikk jeg vite av en venn av meg at man kunne bestille fisk i butikken så da gjorde jeg det.
Bestilte den på tirsdag og var og henta den i går....:S
Inaktiv bruker
kul fisk ble nesten sjalu fnis gratis med fin fisk = =
Hehe... takk

ga mons en liten sirris i sted, han begynte umidelbart og jakte på den. Det var skjikelig kult og se hvordan han/hun (usikkert) snekk seg innpå den og når han angrep den og dro den med ned i vannet Dyriskt;P

Nå kan jeg endelig se forskjeld på kjønnene på endlersene.
Har mista helt oversikt over hvor mange det er av den:S men en ting er sikker, og det er at det er ivertfall over 30 tykker av dem nå.

Da jeg fòra fiskene i den nederste store reolen så så jeg noe unormalt, alle de tre kulhiålene var ute og spiste! Jeg har bare sett dem et parr ganger siden de flyttet inn, Jeg var så heldig og ha kamera i lomma så jeg fikk tatt noen bilder Det var bare et som var bra nok til og komme opp her, resten slettet jeg.
Ja da var det vel på tide å legge ut noen bilder...
en reol er jo en bra ting mann kan ha for å ungå plassmangel, men det er jo noen andre ting man kan gjøre også man kan jo (som jeg har gjort) feste senga opp etter veggen med et par hengsler sånn at du bare kan legge den opp om dagen og ned om kvelden.

1. bilde av terriarie hjørne.
2. bilde av senga oppe
3. bilde av senga nede
Det så jo nesten ut som et kombinert sovested og atelier. Kjempesmart for oss som har liten plass
Inaktiv bruker
hm sån må jeg få ornet på soveromet mit sån at jeg får plas til fler akvarium inne på soveromet =
Corryer
Ja det smart å ha en sånn en

Var i butikken i går og kjøpte tre stk corydoraser, kjøpte to corydoras aenus (albino) og en flekket corydoras. den flekkede corydorasen puttet jeg oppi 35 litern sammen med de andre, men aenusene var så utmagret at jeg la dem i 15 litern hvor de skal bli foret opp litt før jeg putter dem i 120 litern sammen med de andre aenusene.
Den ene killien min ser ikke så bra ut for tiden, jeg så det først i dag tidlig at den lå nede på bunnen og så ganske slapp ut, jeg flytet den over til 35 litern for sikkerhets skyld. ingen av de andre fiskene er like slappe og det er ingenting som tyder på sykdom... den er bare kjikkelig slapp og bare ligger der, kan jo være på grunn av at den er litt gammel og da.... men....
Måtte fiske opp den ene killien nå... død(snufs) den døde i natt.
Det er en stor sorg med at killien er borte, den andre ser ikke så akkurat så happy ut heller skal bestille en kone eller to til hann etter sommerferien.
men jeg klarer bare ikke fatte hva den døde av, jeg tror det er aldring for det var ingen symotoner på sykdom, ingen sopp, ingen prikker, ingen av fallene finner...

Den ble send ned til det store blå med porselens expresen....
her er et hvers jeg alltid tar før jeg trekker ned "så står vi her og tar farvel, til nok en liten kropp. du gledet oss fra bollen din, til du, helt brått, fikk nok."

Det er jo karet ditt men bollem din rimer litt bedre...
Inaktiv bruker
det var ikke bra å høre =
GK
Måtte fiske opp den ene killien nå... død(snufs) den døde i natt. Det er en stor sorg med at killien er borte, den andre ser ikke så akkurat så happy ut heller:( skal bestille en kone eller to til hann etter sommerferien. men jeg klarer bare ikke fatte hva den døde av, jeg tror det er aldring for det var ingen symotoner på sykdom, ingen sopp, ingen prikker, ingen av fallene finner...


Ein av mine Mollyer hadde ein akuratt lik død som killien din.
Eg forstår heller ikkje kvifor den døde, alle vanverdine var gode og alle dei andre fiskene som er i akvariumet er friske og raske.
men du veit at me kan få kreft og det kan me ikkje se på utsiden det samme kan være med fisker veit du ....
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap