Amano rekene mine

I dag kom det fem amanoreker i hus En av dem er litt lysere enn resten, men ellers er de helt like. De har gjort en del morsomme ting siden de kom i hus (for 6 timer siden), blandt annet å følge etter guppyene med et par centimeters avstand, sittet i toppen av planten og "hoppet" ned fra den, også er det en som konstant prøver å komme seg inn i filteret ved utblåset til pumpa (uten særlig suksess). Også er de kjempe søte xD
Det er morsomt me reker
dei finner på mangen rare ting
har også nylig fått amanoreker, og de er virkelig noen rare dyr. mine pleier å ta en baklengs salto etter "sengetid"
Baklengs salto ja , alt det dei finner på.
Eg og skla prøve å skaffe meg amano reker !
stilige dyr !!!
Baklengs salto? Haha xD Lurer på om mine kommer til å gjøre det
a, de er litt småsprø. askkurat som de løper gjennom vannet i en baklengs salto/loop xD de er ikke så innmari skye mine, men jeg klarer sjelden å telle alle 7. men så er de jo nesten gjennomsiktige. grei kamuflasje :p
akkurat nå er det en som piller på lim og papp biten på den ene rota som jeg ikke fikk vekk.. håper det ikke er farlig
Siden mine slapp ut av posen har jeg bare sett alle fem en gang, og tanken min er liten. x)
Amanoreker er morsomme.

Er litt morsomt i karet på biologisalen. Om man mater med rekemat, flokker neontetraen seg rundt pelletsene. Amanorekene sniker rundt i en sirkel før de plutselig løper frem, tar maten, og stikker av. De er ganske territorielle, og det er jo bare morsomt når de er ufarlige.
Tilfeldig bekjentskap
© Holger Lockertsen
Reklame for plussmedlemskap