Hva velger vi ?

Unga maser om ny fisk i 540... Det står mellom juvelciklide, salvini eller oscar.
Trenger litt tips - hva skal jeg si ja til :p
HVilke vannverider har du?

Hvilke andre fisker har du , eller har tenkt å ha?

Les om fiskene i fiskebasen og ta ett søk på dem så ser du om det er noen artikkler eller om det står mye om dem i forumet.

Oscar blir 45 cm så da kan du i beste fall ha 2 stykker og kunn det. Etter min me ning så er vel karet ditt for lite for oscar..
og oscarer er veldig veldig sultne. både i tørrfor og andre fisk
Mika
Unga maser om ny fisk i 540... Det står mellom juvelciklide, salvini eller oscar. Trenger litt tips - hva skal jeg si ja til :p

Kommer litt ann på hva annen fisk du har. Har selv ikke erfaring med salvini eller oscar, men har hatt juvelciklide. Sistnevnte kan bli litt aggresiv, spesielt når di la egg. Men slik er di fleste ciklider. Di er også gode foreldre og passer egg/yngel med sitt eget liv. Di jeg hadde var begge røde og utrolig nydelige. Håper du får bedre svar fra noen som kjenner til di to andre fiskeslagene, men hadde vært greit om du nevnte hva du allerede har i karret

Mvh Leif
Oscarene mine er hvetfall ekstremt glupske. De spiser det meste de får plass til i munnnen sin,så de går ikke med mindre fisker.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap