- Hjem
- Forum
- Snegler/skalldyr
- Stor ferskvannsreke??
Stor ferskvannsreke??
Postet 20.06.08 kl 10:12
Postet 20.06.08 kl 10:53
Postet 20.06.08 kl 11:38
Personlig syntes jeg at den "vanlige" kloreka på langt nær kan defineres som ei stor ferskvannsreke :p Det finnes jo ferskvannsreker som blir alvorlig mye større enn dette
Var jeg deg, ville jeg nok bedt om ett vitenskapelig navn på denne, kan jo være ei vanlig kloreke, men også ei som får såpass heftige klør etterhvert, at den eter kloreker til alle døgnets tider
Var jeg deg, ville jeg nok bedt om ett vitenskapelig navn på denne, kan jo være ei vanlig kloreke, men også ei som får såpass heftige klør etterhvert, at den eter kloreker til alle døgnets tider
Postet 20.06.08 kl 18:25
Postet 20.06.08 kl 18:31
Frank AngellPersonlig syntes jeg at den "vanlige" kloreka på langt nær kan defineres som ei stor ferskvannsreke :p Det finnes jo ferskvannsreker som blir alvorlig mye større enn dette ;) Var jeg deg, ville jeg nok bedt om ett vitenskapelig navn på denne, kan jo være ei vanlig kloreke, men også ei som får såpass heftige klør etterhvert, at den eter kloreker til alle døgnets tider ;)
De hadde ikke noe forståelig navn på den :p
Kun stor ferskvannsreke
Kunnskapen er nok ikke den beste der i butikken
Reka var fin den,men vil ikke ha noe som tar alle fiskene mine.
Var en sånn svart elefantfisk(husker ikke korrekt navn) som reka satt å koste seg med :p
Postet 20.06.08 kl 18:35
Postet 20.06.08 kl 18:37
Postet 20.06.08 kl 18:43
Postet 20.06.08 kl 18:48