Dekorativ skjulesten

Har satt i gang å lage meg et lite skjulested for gibbien jeg skal få en dag i denne måneden. Starta med å leite etter en passelig fin stein hjemme som skulle støtte en gammel takskifer stein som ikke blei brukt. Fant en som jeg vaska og fikk slipt vekk en kant slik at den er klar for å limes.

Etter dette var det over å arbeide på skiferplata. Den er nesten oval i formen med en mer flat bunn. For å gjøre den sjikkelig dekorativ risset jeg inn med et verktøy bokstavene RIP. Som dere kan se på bildet.

Jeg har et lite problem og det er at skrifta blir ganske usynlig i vann. Noen som har en ide til hvordan jeg får denne bedre fram? Tenkte meg å blande litt silikon med sand så smøre på. Men det skaper ikke så naturlig følelse syns jeg. Hjelp
Inaktiv bruker
hmm, syntes egentlig at RIP ikke er så naturlig i et undervannsliv, har aldri sett noen gravstein under vann der vi bader:S
men vi har jo alle våre snåle ideer:P
bland sa litt silikon inni skrifta, så heller du sann over der, så får du good look
Ok får gjøre det. syns det skulle ha en naturlig look av skrifta. Stenen er jo for dekorasjon slik som "No Fishing" skiltene. Bare her er det en litt annen humor i bildet (Piraya e.l rovfisk)
Tilfeldig bekjentskap
© RunarH
Reklame for plussmedlemskap