Endelig l134 i hus:p

Da var dagen da jeg henta 3 stk L134, må bare si at dette er en råflott malle. Bedre live enn på bilder for å si det sånn.

De var litt blasse i posen noe som er naturlig, men fargene kom fort tilbake da de slapp ut i karet.

Blir spennende å studere denne malla på klosshold utover tiden som kommer:P
Gratulerer, Tom
Grattis med 3 inndivider av "verdens"kuleste malle.
L134 er bare super fin.
Inaktiv bruker
Gratulerer med en kjempefin malle
Takker folkens Får muligens bestilt noen flere i dag om kontakten min får tak i de:P.

Til Ken: hvordan skiller du kjønn på de?

Er helt fersk på denne malla, så noen tips hadde vært flott hehe
Tror du at det bare er Ken som har L134?

Dine er for små til å skille kjønn. Er ikke de bare 4 - 5 cm?
Det er vanskelig nok på voksne eksemplarer. Men det stemmer bra det som står på profilen til L134.
Loomis
Tror du at det bare er Ken som har L134? ;) Dine er for små til å skille kjønn. Er ikke de bare 4 - 5 cm? Det er vanskelig nok på voksne eksemplarer. Men det stemmer bra det som står på profilen til L134.

Hehe neida, men jeg viste at han hadde L134 hehe:P

Jeg har vel nå 2 stk på ca 4cm og en på melleom 5 og 6cm tenker jeg. Så da får jeg jo bare vente åse hva det kan bli ut av dem hehe:P
De vokser egentlig ganske godt hvis du fôrer bra
TabiMin er favoritten her. Får også mygglarver, Tetra discus og NovoFect.
Oki har alt det du sier bortsett fra tabimin, men de spiste godt av nova tab`ene i går kveld hehe. Litt rekepellets skal de også få hehe
Fra de er ca 6-7 cm så kan man ihvertfall se hvem som er hanner.
hannene vår små "pigger"på bak kroppen mot halle finnen, ser ut som en skikkelig kaktus.
men det er ikke lett å skille kjønnene på disse.
Man kan også tippe at de som okuperer huler også er hanner, men den indifikasjonen er ikke 100% sikker da.
men hannene tar huler, så er det masse andre hjemmeplasser i karret log noen okuperer huler ja da er det stor mulighet for at disse er hanner.
Vurderer selv NovoTab. Boksen min med 4000 TabiMin er snart tom.
Synes egentlig ikke det var lenge siden jeg kjøpte den...
Loomis
Vurderer selv NovoTab. Boksen min med 4000 TabiMin er snart tom. Synes egentlig ikke det var lenge siden jeg kjøpte den...

Fiskene digger novotab da, alt i fra ciklidene, cory, ancistrus etc
Høres bra ut
Vår venn på Kløfta har planer om salg av disse i løsvekt/1 l poser fra 12,5 l bokser. Det blir jo en rimeligere løsning
Det ville jeg tro ja hehe...tror jeg betalte rundt 160,- for en boks med 400 tabl. Og har man stort forbruk så lønner det seg jo å kjøpe inn i store kvanta
Gratulerer med nye maller. Ble 7 L340 på meg i gårkveld. Og etter skattepengene kom nå, så dobbler eg antall kar og liter, så det blir nok flere maller på meg fremover når de er kjørt inn
PG
Gratulerer med nye maller. Ble 7 L340 på meg i gårkveld. Og etter skattepengene kom nå, så dobbler eg antall kar og liter, så det blir nok flere maller på meg fremover når de er kjørt inn :)
.

Takker og gratulerer til deg også

Hadde man bare fått penger igjen så kunne det blitt et nytt stort kar på meg også hehe...."¤"%#¤#%#....staten er en blodsuger
litt dårlig bilde, men der ser man iallefall hele fisken
Fin fisk
Og det er en L134, ja... (I tilfelle du var litt usikker.)
hehe neida var sikker jeg
Tilfeldig bekjentskap
© Irene Nyrud
Reklame for plussmedlemskap