- Hjem
- Forum
- Vanlige butikker
- Dyrebutikken as i drammen.
Dyrebutikken as i drammen.
Stakk innom der på vei til en annen dyrebutikk, hadde litt god tid.
Ble rett og slett "slått over ende" av størrelsen av butikken og kunnskapen han som jobbet der hadde. ( tror han eier butikken, men det skal jeg ikke si for sikkert)
Mange store flotte, rene kar og fiskene så friske og fine ut.
Endte med at jeg tok med meg en del tanganyika fisker hjem.
Blir fort til det når fiskene ser friske ut og man får god hjelp.
Absolutt en dyrebutikk verd et besøk.
Ble rett og slett "slått over ende" av størrelsen av butikken og kunnskapen han som jobbet der hadde. ( tror han eier butikken, men det skal jeg ikke si for sikkert)
Mange store flotte, rene kar og fiskene så friske og fine ut.
Endte med at jeg tok med meg en del tanganyika fisker hjem.
Blir fort til det når fiskene ser friske ut og man får god hjelp.
Absolutt en dyrebutikk verd et besøk.
Postet 02.07.08 kl 17:09
Postet 10.09.08 kl 10:22
Postet 10.09.08 kl 13:34
Endret: 10.09.08 kl 13:37
Inaktiv bruker

dette er en butikk å anbefale, jeg kjenenr eieren veldig godt, han høye å blonde, da dette er sønnen til gamlelæreren min
her er det stort utvalg av alt som heter fisk, eieren har selv derevet med akvarier siden han var liten gutt, å han kan da en hel del han var foresten med på kvitt eller dobbelt en gang i tiden, meget flink
her er det stort utvalg av alt som heter fisk, eieren har selv derevet med akvarier siden han var liten gutt, å han kan da en hel del han var foresten med på kvitt eller dobbelt en gang i tiden, meget flink
Postet 10.09.08 kl 15:27
Postet 10.09.08 kl 20:12
Inaktiv bruker

den inne på cc er ikke å anbefale, sykdom sykdom å sykdom.. ubehjelpelige folk, slække ungdommer i kassa.. stort utvalg, men mye sykdom..
Postet 10.09.08 kl 20:14
denne butikken er kjempe fin og hvis man skal ha en del fisk av samme type så greier dem å gi deg rabatt
ja vegar det er han som har peiling på fiskene der..
har kjøpt mye forskjellig der og aldri fått sykdom med meg... han har å kontakt med folk direkte fra sør amerika så han skaffer masse forskjellig hvis man spørr litt:P
vil ikke si dem er så travle.. sist jeg var der å skulle handle så var ikke han litt kraftige(hvis du leser dette så skriver jeg det sån siden jeg ikke husker navnet ditt hehe) inne så da ringte dem bare til han og han kom innen 10 min.. dette kaller jeg service
fortsett sånn... tommelen opp for denne butikken
ja vegar det er han som har peiling på fiskene der..
har kjøpt mye forskjellig der og aldri fått sykdom med meg... han har å kontakt med folk direkte fra sør amerika så han skaffer masse forskjellig hvis man spørr litt:P
vil ikke si dem er så travle.. sist jeg var der å skulle handle så var ikke han litt kraftige(hvis du leser dette så skriver jeg det sån siden jeg ikke husker navnet ditt hehe) inne så da ringte dem bare til han og han kom innen 10 min.. dette kaller jeg service
fortsett sånn... tommelen opp for denne butikken
Postet 10.09.08 kl 21:42
Inaktiv bruker

den butikken er den beste dyrebutikken jeg har vært i faktisk
andefaler på det sterkeste å velge denne overfor den inne på cc
andefaler på det sterkeste å velge denne overfor den inne på cc
Postet 10.09.08 kl 22:16