Div spørsmål om klovnepleco

Kjøpte meg 2 klovne plecoer i går og har noen enkle spørsmål. Det står i profilen at den skal ha shrimpsticks. Er mysis godt nokk? Hvor ofte skal de ha grønnsaker? Lurer også på hvor fort de vokser i et 130 liter. De er ca 3-4 cm. Hvor store må de være før jeg kan se hårveksten på hannene?
Våre gafler i seg i seg både flakfor, div typer malletabletter, mygglarver, hermetiske grønne erter, rå potet og agurk.
Gir myggiser og potet,erter eller agurk ca. en gang i uka.
Husk å slenge oppi ei rot de kan gnafse litt på også!
Tror nok du må vente til de blir bortimot dobbelt så store før du kan skille ut hva som er hunn og hann.
Ok takk for svar. Har noen små røtter oppi. Ser i profilen at noen har hvit mønster og noen har orangs farget mønster. Hva er forskjellen ? Mine er orangsje. Skal ta noen bilder når neven min er god igjen så jeg kan være helt sikker på at det er klovnepleco eg har fått
Bare hyggelig!

Det er ofte stor variasjon på farger og mønster på en hel del maller.
Et bilde av hver av dem er nok lurt!
kommer bilder om ca en måne
Tenkte jeg skulle kjøpe 2 eller 3 klovneplecoer til i dag. Er det for mangen i 130 liter? Grunnen til at jeg vil ha flere er for at jeg vil være sikker på at jeg har begge kjønn.

Trenger kjapt svar. Drar om 2 timer
det var bra for nå er de i hus. såg litt stressa ut så jeg slo av lyset. Holdt på å få den defekte plecoen først. Snuten var på en måte vridd og munnen var plasert skjevt. Det er vel sånn som skjer i naturen. Har undersøkt de nye grundig og de ser helt normale ut. Skal se om jeg ikke får tid til å ta noen bilder ved en senere anledning.
Gleder meg til bildene!!! kjøpte selv en klovnepleco for noen uker siden, men den døde etter tre uker. den så helt fin ut og hadde begynt og storkose seg da den døde=(
Hvor mange kjøpte du forresten?
Jeg kjøpte 3 stk. Har 5 totalt nå. Ikke sikkert at det kommer bilder med det første. PCen min har tatt kveld, sitter på jobb nå
hannene får da vel ikke sjegg?
jeg har selv 3 stykk som jeg skal prøve å få lek på, holder på å pusse opp akvarie rommet. byner å sette inn kar til uken.
måtte titt litt i databasen.. joda på bak kroppen kan hannene få litt sjegg...
jeg tenkte først i "ansiktet"
Sånn som det står i profilen så får hannene kraftigere behåring på bakkroppen og kinnskjegg.
Tilfeldig bekjentskap
© Sharon Mari Habbestad
Reklame for plussmedlemskap